Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

In browser mockup opslaan

Pagina: 1
Acties:

• Eksit
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-11 22:45
Is er iemand die een plug-in of iets dergelijks kent waarmee je een browsersessie kunt opslaan inclusief de wijzigingen die je maakt met de developertools? Dus stel ik pak de site van tweakers.net en pas wat dingen aan als bijvoorbeeld de tekst 'pricewatch' te vervangen door 'prijsvergelijker' dan wil ik deze kunnen opslaan, mijn pc kunnen afsluiten en de volgende dag verder gaan.
Mijn ervaringen met het in de browser pagina opslaan zijn niet zo goed omdat ze het uiterlijk door de war gooien

Eksit

• Ploink
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-08 13:05
Mijn Opera 12.16 heeft wel een "save session" functie, maar deze herlaad de pagina's als je de sessie weer opent.

Om jouw functie te implementeren zou de browser alle relevante objecten in het RAM geheugen naar disk moeten schrijven, ik denk niet dat daar een plugin voor is.

Misschien kun je gewoon de sleep functie van de pc gebruiken? Stroom verbruik is dan 1W ofzo en volgende dag kun je gewoon weer verder gaan.

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Wat wil je precies bereiken? Is dit voor development, of wil je daadwerkelijk al bestaande website opslaan?

• Barryvdh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-11 14:12
Je kan toch gewoon de hele website opslaan, ctrl+s in Chrome. Krijg je een lokale kopie, die redelijk lijkt (op de fonts / ajax dingen na), kan je hem daar gewoon 'echt' bewerken.

• klepje
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:37
Ik maak uit je vraag op dat je bij bestaande websites de teksten wil aanpassen en die bij het volgende bezoek weer wil zien? Ik heb wel een extensie gevonden voor Chrome, maar weet niet of het (goed) werkt..
Dit gaat dan echter niet via de Developertools.

https://chrome.google.com...lbabbccdcmekjkapemehehmjc

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:39

_Thanatos_

Ja, en kaal

Hibernate gebruiken ipv afsluiten ;)

日本!🎌

Pagina: 1