Ik ben van plan om een nieuwe PC aan te schaffen, voornamelijk voor BF4. Ik zou BF4 graag op Ultra willen draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer €1000 (Zonder randapparatuur)
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
BF4, GTAV, Muziek, Films ect.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, een 2TB hardeschijf uit mijn oude PC.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Niet echt, al ben ik wel een tevreden gebruiker van AMD producten. Ook prima prijs/kwaliteit verhouding.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ik heb liever wel een beetje een stille PC, vandaar dat ik ook voor deze kast heb gekozen. Voor de rest maakt het niet uit.
Mijn huidige componentenlijst:
Zoals jullie zien missen de voeding en geheugen nog. Ik weet niet precies wat hiervoor het beste zou zijn, ik had gelezen dat voor de videokaart een voeding van minimaal 750Watt wordt aangeraden, klopt dit? En wat voor geheugen zouden jullie aanraden? Ik wou gaan voor 8GB.
Ik hoor graag jullie tips! Alvast heel erg bedankt.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer €1000 (Zonder randapparatuur)
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
BF4, GTAV, Muziek, Films ect.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, een 2TB hardeschijf uit mijn oude PC.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Niet echt, al ben ik wel een tevreden gebruiker van AMD producten. Ook prima prijs/kwaliteit verhouding.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ik heb liever wel een beetje een stille PC, vandaar dat ik ook voor deze kast heb gekozen. Voor de rest maakt het niet uit.
Mijn huidige componentenlijst:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD FX-8350 Black Edition | € 169,- | € 169,- |
| 1 | MSI Z87-G45 Gaming | € 128,87 | € 128,87 |
| 1 | Sapphire R9 290 4GB GDDR5 | € 346,- | € 346,- |
| 1 | Fractal Design Define R4 Pearl Black | € 87,38 | € 87,38 |
| 1 | LG GH24NS90 Zwart | € 16,20 | € 16,20 |
| 1 | Samsung 840 EVO 250GB | € 143,05 | € 143,05 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 890,50 | |
Zoals jullie zien missen de voeding en geheugen nog. Ik weet niet precies wat hiervoor het beste zou zijn, ik had gelezen dat voor de videokaart een voeding van minimaal 750Watt wordt aangeraden, klopt dit? En wat voor geheugen zouden jullie aanraden? Ik wou gaan voor 8GB.
Ik hoor graag jullie tips! Alvast heel erg bedankt.