# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD A8-5600K Black Edition | € 80,01 | € 80,01 |
1 | ASRock FM2A75 PRO4-M | € 83,49 | € 83,49 |
1 | Cooler Master N300 (Closed) | € 33,- | € 33,- |
1 | Kingston HyperX KHX1866C9D3K2/4GX | € 49,50 | € 49,50 |
1 | be quiet! System Power 7 300W | € 32,56 | € 32,56 |
1 | Samsung 840 EVO 120GB | € 84,88 | € 84,88 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 363,44 |
Kunstenaar wil een nieuwe desktop.
Budget 500 voor de computer. Muis, scherm, speakers e.d. is al aanwezig.Scherm: Samsung Syncmaster 2223NW.
DVD heb ik niet nodig, ik wil wel graag een SSD.
Ik heb al een externe harde schijf voor opslag en ik sla back-ups op op een HDD van 1 TB aan mijn router. Dus aan opslag heb ik wel genoeg liggen, dat hoef ik niet extra aan te schaffen.
Gebruik:
- internet
- Adobe Photoshop oude versie (CS2)
- AutoCad 2014
- MS Office
- Filmpje monteren
- Windows
- Muziek afspelen
Photoshop en filmpje monteren ook maar af een toe.
Nu werk ik op een oud ding, HP Compaq met Intel Core 2 Duo, windows XP, ik ken de specificaties verder niet. Ik werk nu met AutoCad 2006, maar kan AutoCad 2014 installeren als ik een nieuwe computer heb.
Werken met AutoCad gaat nu best aardig, maar ik moet wel af en toe geduld hebben. Het is meer dat de computer zelf echt aan het verouderen is, langzaam opstarten, allemaal meldingen.
Ik ben geen kenner. Maar ik denk dat ik in de winkel, met kant en klare systemen, duurder uit ben dan met zelfbouw. Ik vind dat wel een uitdaging en het lijkt me leuk om eens te doen.
Ik ben afgegaan op de BBG van september, het basissysteem. Je zou met AutoCad misschien denken dat ik een workstation nodig heb, maar zo intensief werk ik er echt niet mee. Nu gaat het tenslotte ook aardig.
Ik zou me voor kunnen stellen dat aan die BBG van september ondertussen wat verbeteringen aan te brengen zijn, en dat ik misschien toch een extra grafische kaart nodig heb. Maar dat is puur gissen, ik weet het echt niet.
Autodesk geeft de volgende systeemvereisten op voor AutoCad 2014 op windows 64-bit:
Athlon 64 met SSE2 technologie of Pentium 4
of Intel Xeon, of AMD Opteron
3,0GHz/SSE2 technologie
4 GB Ram
6GB free space for installation
1024x768 display
Ik heb geen voorkeuren voor merken.Een stille computer vind ik wel fijn.
Ik zou het heel leuk vinden om wat meer advies te krijgen.
Groet Maud