Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Apple setup

Pagina: 1
Acties:

• JochimG
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-12-2024
Goeiedag allemaal

Ik werk nu op een windows desktop maar zou graag overstappen op OSX.
Omdat de mac mini nog niet geupdate is en een laptop me wel handig lijkt om nu en dan aan een dj installatie aan te sluiten dacht ik aan een macbook.
Maar deze zou ik ook graag op men 24" monitor,tv, toetsenbord en muis willen aansluiten met zo weinig mogelijk kabels. Ook zou ik er graag externe opslagcapaciteit bij willen voor men films.
Welke laptop, dock?, thunderbolt hub,externe hd?,nas? raden jullie me aan?
alvast bedankt :)

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Er is een pricewatch, dus ga je gang en plaats hier een aantal opties.

• aron225
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05-2021
Waarom zou je uberhaupt een te dure macbook kopen. En vervolgrns de helft gebruiken..
De huidige mac mini is niet eens heel slecht

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-11 21:17

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

MBP via displayport aan je monitor, officiële Apple keyboard en Magic Mouse via Bluetooth en via een Apple TV en dan AirPlay naar je TV.
Externe HDD via USB 3.0 en je hebt slechts 2 kabeltjes nodig (oke 3 met de Magsafe voeding erbij).

• JochimG
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-12-2024
woelders schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 11:19:
MBP via displayport aan je monitor, officiële Apple keyboard en Magic Mouse via Bluetooth en via een Apple TV en dan AirPlay naar je TV.
Externe HDD via USB 3.0 en je hebt slechts 2 kabeltjes nodig (oke 3 met de Magsafe voeding erbij).
Dank je, deze oplossing ga ik eens verder bekijken.