• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
http://rt.com/news/israeli-woman-fined-circumcise-346/

Een moeder die haar pasgeboren zoon wil beschermen tegen het zionistische kindermisbruik van besnijdenis, wordt door de Joodse tegenhanger van de Sharia-rechtbank, de Beet Dien in Jeruzalem verplicht tot het betalen van een dwangsom van ruim 100 euro per dag dat zij haar kind beschermd tegen deze Joodse kindermishandelaars en hun barbaarse parktijken.
Om het leed compleet te maken is in de rechtzaak de aloude wij-zijn-zielig-want-antisemitisme kaart gespeeld en lijkt deze vrouw als voorbeeld te dienen om de Zionistische propaganda machine weer op oorlogssterkte te krijgen.

Wat vinden jullie hiervan?

I.m.o. bevestigen de extremistische Zionisten maar weer eens waarom er zoveel mensen zijn die ze, al dan niet terecht, van de aardbodem willen vegen. Het valt me nog mee dat de holocaust kaart nog niet is gespeeld.

• nineball
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-10 23:15
Tot zover je objectieve beschouwing. Heb je ook nog een persoonlijke mening over dit onderwerp?

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

nineball schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:16:
Tot zover je objectieve beschouwing. Heb je ook nog een persoonlijke mening over dit onderwerp?
Jezus, koffie over toetsenbord. :D

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Hahaha, geen koffie maar wel even hardop lachen... Top!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Een dergelijke gechargeerde openingspost gaat geen zinvolle discussie geven.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.