Stotterende HD

Pagina: 1
Acties:

• blakez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-10-2025
Ik heb sinds kort mijn systeem geupgrade van een mobo(merk unknown,geloof intel) met een p3-600 erop naar een MSI K7T turbo (geen raid versie) met een AMD athlon TB 1200 (die nu op 12x200mhz FSB draait vanwege 128mb pc100 mem, maar binnekort 256mb pc133 mem dus dan kan ik 'm op 9x266 laten draaien). Maar nu het probleem: Ik heb 't Idee dat mijn HD kapot of gaar is.. Wanneer ik bijv. 2gig data wil verplaatsen van C: naar D: doet ie daar +/- anderhalf uur over. En wanneer ik games speel dan stotterd heel 't zaakje steeds. Bijv quake: Je kan even lopen, dan staat scherm even stil, daarna zie je weer bewegend scherm en zit je ineens een stukje verder, enz.. :( Mijn HD is een IBM Deskstar 20gig (gepartioneerd in C:10gig en D:10gig) @ 7200rpm.

Iemand die een oplossing voor dit probleem weet of die dezelfde problemen heeft? :?

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
brakke videokaart?
mobo drijvers geinstalleerd?
enne anders evvukuz een ander hdtje probere he

Verwijderd

VIA 4-1 drivers installeren is ook nog een optie |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Nu online

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Smiley Flood?! :D

uhhh.. heb je alles op de juiste manier geinstalleerd?
Dus ook de drivers.

Whatever.

• GoGoHaRrY
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GoGoHaRrY

ik Hier ?

Kabel goed aangesloten ? Blauwe stekker op het mainboard zwarte (master) in de harddisk (die natuurlijk op master staat)
CD-Romspeler van de kabel van de harddisk af ....... dus de harddisk alleen aan de kabel, kijken wat ie dan doet. Als ie dan wel goed werkt moet je de Jumpers op de Harddisk controleren, IBM heeft namelijk een verschillende Jumper-setting voor Master standalone en voor Master with Slave.

Murphy was an optimist