Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Mail niet te verwijderen

Pagina: 1
Acties:

• dieene
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-01-2024
Vanochtend mail gestart ( thunderbird) en kan opeens mijn mails niet meer verwijderen! Weet iemand de oorzaak.Heb geen nieuw programma geinstalleerd en gescanned op virussen en malware. Alles o.k.
Gebruik windows 8.1 64 bit.

Mail wordt opgehaald met pop.googlemail.com. Mail verwijder ik d.m.v het klikken met r. muisknop op bericht en dan op verwijderen. Ook soms met del. knop. Normaal kan ik hiermee het bericht vewijderen. Nu gebeurt er niets. Krijg geen melding o.i.d. Bericht blijft gewoon staan. Kan geen enkele mail verwijderen. ook de mails die via pop3 live.com binnenkomen zijn opeens niet meer te verwijderen. Reparatie map heeft geen effect. Ook bij herinstallatie zijn ze niet te verwijderen.

Grtz.

• Miyamoto
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-11 21:15
Heb je toevallig nog meer devices gekoppeld aan je e-mail? een iPhone of ander iBeestje toevallig?

• dieene
Nee.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

check anders even de rechten op je map waar ja data staat

Iperf

• dieene
Heb volledige rechten. Snap er niets van...het probleem is opeens opgetreden. Heb wel, nu ik er over nadenk,
de pro. adw-cleaner en reg. cure pro. gebruikt.......misschien dat het daar aan kan liggen?

• dieene
Probleem niet op kunnen lossen. Heb Windows opnieuw geinstalleerd en het werkt weet voor 100% Alleen jammer dat ik er niet achter ben gekomen wat de oorzaak was. In ieder geval bedankt voor de reacties.
Pagina: 1