Vraag: Is er een gratis HDD analyse programma

Pagina: 1
Acties:

• maikelvanl
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-08-2025
Geachte mede tweakers,

Ik heb een vraagje en dat is graag wil ik makkelijk aan kaart brengen waar mijn data staat en waar het groeit. Eigenlijk een soort data analyse met geschiedenis. Ik heb wel iets gevonden maar dat is betaald en dat wil ik niet. Dus bestaat er een gratis programma die een data analyze maakt en een geschiedenis funcite bevat zodat ik vanaf de 1ste installatie de data groei simpel kan bij houden?

Groetjes,
Maikel

Verwijderd

Wat versta je onder dataanalyse? De titel suggereert dat je een programma zoekt om de gezondheid van de schijf te analyseren. Maar het gaat je om verbruik? Er zijn meerdere programma's die visueel aangeven hoe vol je schijf zit, bedoel je dat?

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:14
Ik ken alleen SequoiaView en TreeSize. Maar die hebben beiden geen geschiedenis functie.

• maikelvanl
CiPHER ja ik bedoel een verbruiks analyse mijn excuses.
Thinkpad die heb ik ook allebei gevonden jammer dat er gee geschiedenis bij zit :(
Zowel CiPher en Thinkpad alvast bedankt voor het meedenken we zoeken verder

• Swordlord
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-01 14:14

Swordlord

Act first, think never

Spacesniffer heeft een export functie naar txt, misschien heb je daar iets aan?

Voor de rest ken ik geen freeware programma die op jouw gewenste manier analyse en history doet.

[ Voor 61% gewijzigd door Swordlord op 28-11-2013 15:02 ]

• maikelvanl
Swordlord,
Klopt heb het bekeken heb nu een ander programma gevonden genaamd getfoldersize.
Heeft ook die functie en ook voor ee csv file iedereen bedankt voor de hulp er kan een slotje op
( weet alleen niet hoe het moet mijn excusses )
Pagina: 1