Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Op zoek naar ondernemende programmeur Amsterdam

Pagina: 1
Acties:
  • 410 views

Verwijderd

Topicstarter
Gericht aan ondernemende programmeurs uit omgeving Amsterdam.

Ik ben Provocco en ik woon in Amsterdam, ben een jonge ondernemer en loop al een halfjaar met een briljant idee voor een website.

Ik wil er niet te uitgebreid op in gaan maar ik ben op zoek naar programmeurs met de volgende kenmerken en ik verzoek je dan zo snel mogelijk contact met mij op te nemen.

1. Ik zoek iemand die mij vertrouwt en ik moet jou kunnen vertrouwen.
2. Ik zoek iemand die onze werkzaamheden uiterst alleen tussen ons kan houden/privé.
3. Ik ben op zoek naar iemand die de drang heeft om rijk te worden.
( Ik zal je tijdens een gesprek over punt 3 precies uitleggen wat ik hiermee bedoel)

En dan nu over de website.
De website is vrij simpel het bestaat uit maar 2 pages. De homepage en een userpage.

1. Ik zoek iemand die het ervoor kan zorgen dat iedere gebruiker zich kan registeren op de website.
2. Ik zoek iemand die ervoor kan zorgen dat de gebruikers producten op de website kunnen kopen en verkopen via o.a iDeal, of wellicht ook andere mogelijkehden als jij het ermee eens bent.
3. Ik zoek de volgende functie.
Stel een gebruiker X op de website verkoopt 100 producten en een andere gebruiker XX wilt 50 van
zijn producten kopen dan moet er bij gebruiker X verschijnen naast zijn account dat hij nog maar over
50 producten beschikt hetzelfde voor gebruiker XX.
4. Ook zul je zelf het design moeten doen, alhoewel het niet van belang is om deze zeer uitgebreid te doen, het zal gaan om een simpel en clean design.

Ik betaal je niet per uur, omdat nogmaals ik wil dat wij samenwerken en dan kun jij veel meer winst maken dan simpelweg een paar honderd euros.

Wil je mij ontmoeten face to face? Stuur mij een mail naar *snip*

[ Voor 4% gewijzigd door Creepy op 28-11-2013 12:25 ]

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:15

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Zie Devschuurder werven? Gebruik Vraag & Aanbod! . Dat sticky topic staat er niet voor niets.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.