Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
[ Voor 12% gewijzigd door Rupie op 28-11-2013 11:30 ]
[ Voor 18% gewijzigd door Raven op 28-11-2013 12:01 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Nee het lijkt puur alsof er wat aan de hand is met die ene named anchor. Alle andere werken wel gewoon.Rupie schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:30:
Als ik op de link in dat topic klik kom ik met IE 8 inderdaad wel gewoon bij het juiste stuk van de FAQ terecht. Jij hebt geen last gehad van deze: \[bug?]ink met anchor verkeerd vertaald??
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Intentionally left blank
Klopt, feitelijk is het legacy HTML. We hebben toentertijd echter toch bewust voor `name` gekozen omdat IE lastig deed met id's als het element geen 'layout' had. Voor zover ik weet is dat in IE8 wel gefixed, dus we kunnen wel eens naar id's gaa, maar voor RML zou ik die dan wel willen prefixen om zoals in dit geval conflicten met bestaande id's te vermijdenBtM909 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:20:
Ik heb de discussie verkeerd opgeslagen; ik dacht dat we daar juist naar name's toe wilden. Maar in de WhatWG is name niet eens meer een anchor identifier
Intentionally left blank