Toon posts:

WIN7 BSOD CLASSPNP.sys

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Dell XPS L501X

Computer start niet meer op. Van alles geprobeerd, niets werkte. Onder recovery de cmd propmt met notepad. Als ik iets wil opslaan in notepad zie ik mijn drives en heb alles wat ik wilde backuppen op D (recovery) gezet. Nu wil ik deze files eerst op usb krijgen voordat ik begin met bios updates etc.
Heb opendos op een usbstick gezet en opgestart. Werkt prima maar ik zie alleen de usb drive. Niet mijn C en D
Is er een manier op erbij te komen?
Windows7 start niet. In repair is al vele malen opnieuw opgestart met nieuwe bootmgr en niewe mbr br ect
Start up repair cannot repair this computer automatically.
option don`t send
view advanced options
cmd --> notepad
save as en daar is het windows scherm waar ik bij alle files kan. Hoe kan ik deze redden en op usbstick krijgen?
Is er iets anders dan opendos dat een Bootable usb stick maakt die schijven kan zijn.
Super bedankt alvast voor een opossing.
Alvast bedankt
Steffan

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2013 12:27 ]

• mrtnptrs
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 15:14

mrtnptrs

You idiot!

Zou je misschien de minidump van de BSOD kunnen uploaden voor analyse?

Are you comparing me to God? I mean, it’s great, but so you know, I’ve never made a tree.

• mrtnptrs
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 15:14

mrtnptrs

You idiot!

Misschien kun je trouwens beter even naar de oorzaak van de BSOD zoeken en deze proberen op te lossen i.p.v. gelijk een hoop te gaan rommelen? Heb je al gezocht op google naar BSOD CLASSPNP.sys? Google is your best friend! Dan kom je onder andere hier uit: http://social.technet.mic...psys?forum=w7itprogeneral En grammatica toepassen is ook geen overbodige luxe ;)

[ Voor 7% gewijzigd door mrtnptrs op 28-11-2013 16:58 ]

Are you comparing me to God? I mean, it’s great, but so you know, I’ve never made a tree.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LnC
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-08 11:16

LnC

The offending line...

Als ik het goed begrijpn wil je de data redden die op je C en D schijf staat?
Zo ja, dan kan je eens kijken naar een live-cd van b.v. Ubuntu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hartelijk bedankt voor de antwoorden.
Ik zou graag de minidump opsturen maar kan het niet van pc afkrijgen.
Morgen ga ik kijken of ik Ubuntu kan instaleren op een USB stick. Als ik dan kan booten van de stick en mijn schijven kan zien. Kan ik de minidump opsturen. Of zijn er andere sugesties?

Dank Steffan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor de vertraging.
Met de Ubuntu stick een back up kunnen maken. Daarna een herinstall gedaan en alles draait weer.
Pagina: 1