[PS3] Split screen race games

Pagina: 1
Acties:

• CarJunkyXL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:00
Goede morgen!

Ik ben een van de ''oude'' garde misschien, maar ik vind het veel leuker om bijvoorbeeld met wat vrienden voor de TV te gamen, dan allemaal dat online gegame... Biertje erbij, chippie erbij, vriendin lief de deur uit en oudewets lol hebben voor de televisie.

Nu ben ik dus op zoek naar race games die je in Splitscreen kan doen, en waarbij je dus tegen de computer raced.

Voorkeur gaat uit dat bijvoorbeeld politie mee doet om het je moeilijker te maken.

We hebben Need for Speed Carbon al gespeeld, Driver - San Fransico en dat was het wel zo'n beetje.
Mere kan ik er niet vinden. Hebben jullie misschien nog ideeen welke games in deze categorie vallen, Dit mogen ook games die binnenkort uitkomen natuurlijk :)

• Mausz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-03 10:39
Dan ben ik blijkbaar ook van de 'oude' garde :)

Ik speel soms Grand Turismo 5 met een vriend splitscreen. Is best goed te doen. Jammer alleen dat hij niet de career modus speelt, dus veel auto's e.d zijn niet geunlocked.

Ik geloof dat Motorstorm ook splitsceen heeft. Het spel zelf vind ik slecht (ben meer simulatie fan).

Volgens mij zijn er niet erg veel die nog splitscreen ondersteunen (én leuk zijn). Ze hebben wellicht liever dat je allebij een console en game koopt tegenwoordig.

edit: En lees net dat Grid 2 ook splitscreen kan, en ook voor de ps3 is.

[ Voor 9% gewijzigd door Mausz op 28-11-2013 15:26 ]

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Motorstorm is zeker wel leuk hoor, ook de rc variant is aardig.

Zelf vind ik de leukste splitscreen racer op de ps3 een wat minder voor de hand liggende: Sonic all stars racing transformed.
Een fantastisch spel, mooi, pittig, gevarieerd, snel, en prikkelt lekker de retro genen. En niet eens zo duur meer. Koop wel de goede, niet deel 1 maar deel 2: transformed.

• Patjeee
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 02:46

Patjeee

Ik woon in Boston MA

op de PC kun je grid 2 in splitscreen spelen , weet niet of dat ook met de ps3 is iig

Verwijderd

Mausz schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:19:
Ik speel soms Grand Turismo 5 met een vriend splitscreen. Is best goed te doen. Jammer alleen dat hij niet de career modus speelt, dus veel auto's e.d zijn niet geunlocked.
In Gran Turismo 5 kan je auto's verzameld in de career modus gewoon beschikbaar maken in splitscreen. :)

GT 5 is ondertussen rond de twintig euro te vinden. Zou dan wel voor de Academy Edition gaan. (waar een groot deel van de gereleasede DLC bij zit)

GT 6 komt trouwens begin december uit.