Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Flatscreen ter vervanging van beeldbuis advies

Pagina: 1
Acties:

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-11 16:59
Hallo allemaal,

Na 13 jaar trouwe dienst is het wel eens een beetje tijd dat onze Philips Dolby Digital CRT TV de deur uitvliegt en het huishouden ook op TV gebied in het HD tijdperk stapt. Echter, omdat ik/we al zo lang geen TV meer hebben gekocht weet ik bij god niet waar ik op moet letten. Ik heb de ontwikkelingen wel een beetje gevolgd en heb de volgende eisen:

- Betrouwbaar merk (zodat ie weer 13 jaar mee kan :P )
- Een degelijk formaat zodat je van circa 2,5 meter goed alles kan zien (huidige tv is 25" breedbeeld crt tv)
- Mooi beeld (duh)
- FullHD resolutie (ook duh denk ik)
- Speakers moeten op zijn minst redelijk zijn, er zal later wel een home cinema set aan vastgeplakt worden denk ik
- Smart TV zou leuk zijn, hoeft niet per sé (tenzij het ontzettend nuttig is)
- 3D TV zou ook wel leuk zijn

Het gaat er bij mij dus om dat we gewoon een helemaal up-to-date model nemen waar we weer goed mee vooruit kunnen. En niet dat over 2 jaar ineens blijkt dat we bijvoorbeeld een verouderde incompatibele hdmi standaard op de tv hebben ofzo...

Ik zag verder dat samsung bij zijn TV's of 1 jaar netflix of een tablet weggeeft, gebaseerd op het model. Is dat een goeie deal?

Alvast bedankt!