Toon posts:

Download snelheid gaat van hoog naar laag

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geachte Lezer,

Ik heb aantal dagen geleden een nieuwe Pc gebouwd.

Saphire Dual x9 280 videkaart
ASRock P75 pro 3 moederbord
8b ram corsair vengeace
520w seasonic
i5 processor.
1tb barracuda hardeschijf

Nu wilde ik eindelijk lekker gaan gamen. maar schiet mijn ping van hoog naar laag, download snelheid van hoog naar laag enz enz.
Ook speelde ik een game op me TVscherm, en het potje later viel me scherm weg met de tekst: Videomodus niet ondersteund.

Ik gebruik gewoon een internetkabel op LAN1 en mijn zusje gebruik als enige de WIFI.

Iemand enige idee? :'( :'(

Verwijderd

Wat heb je zelf al geprobeerd?

offtopic:
internetkabel? |:(

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Post eens de resultaten van deze twee sites:

http://www.speedtest.net/
http://www.pingtest.net/

Verder, welke internetprovider heb je?

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-10 13:23
Ga eerst eens wat dingen testen. Sluit je PC uit door een andere PC te proberen, test als je de enige gebruiker bent, sluit je router uit door direct op je modem te testen. En heb je je netwerkkabel al eens uitgesloten. een internetkabel bestaat niet

Een beetje inzet mag wel. En wat meer informatie ook. Nu is het nogal gissen. Volg ook eens de aanwijzingen van Thinkpad. Zit het nl wel in je verbinding of is er toevallig wat bij dat game aan de hand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:06
En vergeet ook het lokale netwerkverkeer niet - wordt er veel gedownload, online TV/videos gekeken. Dit remt natuurlijk ook jouw verbinding. Zeker bij torrent-verkeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Feit dat je tv ineens op zwart gaat tijdens spelletje lijkt mij ook niet goed. Wellicht is je nieuwe pc config gaar? Hebben anderen in je huishouden ook last van het internet of alleen jij?

Als ik daarnaast even in je post historie kijk, ben je aardig aan het hobbien geweest. Je hebt in een paar dagen tijd allemaal problemen met je pc hier op het forum gemikt.
Mij lijkt het erop dat je pc gewoon beroerd in elkaar gestoken is en deze dus niet goed werkt. Wellicht zul je toch je hele hardware config eens na moeten lopen.

[ Voor 47% gewijzigd door Sircuri op 29-11-2013 13:21 ]

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Toevallig ook antwoord op de andere vragen/opmerkingen? met alleen een test resultaatje komen we niet veel verder

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb modem opnieuw aangesloten, alle stekkers opnieuw erin. ik download op het moment met 645kb per seconden.
Ik heb iets gelezen over DNS servers, dat dat eventueel het probleem kan zijn, maar heb daar geen verstand van.

Heb al mijn drivers gefixed via apparaat beheer.
(windows heeft veel updates die ik nog moet installeren kan het daar aan liggen?)
Pagina: 1