Zou een monteur de oude modem moeten verwijderen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coolkingler1
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ik zat eerst bij Lijbrandt, onlangs geswitched naar Glashelder, na lang bellen en bellen en nog eens bellen had ik eindelijk een afspraak datum gekregen wanneer een monteur langs zou komen, ik zit nu al 2 weken zonder internet.

Wij hebben al een modem van Lijbrandt, er werd gezegd dat we een ander modem nodig hebben voor de diensten van Glashelder.

Maar zal de monteur het modem laten staan? Of zal hij het weg moeten halen om de Glashelder modem er in te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

is dat nou echt relevant ? als het maar werkt toch ?
sommige modules kun je zo omwisselen omdagt de basis (FTU)waar het glas binnenkomt hetzelfde is. en soms moet alles om

en meestal staat hij niet, maar hangt hij aan de muur (meestal he, ik heb ze iig nog nooit zien staan)

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij vervangt het modem. Deze ontkoppeld hij en sluit een ander aan.
Het oude modem blijft in jouw bezit omdat deze in bruikleen is van je oude provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keiichi
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-10 14:20
Volgens mij zou je de monteur kunnen verplichten een oude kapot modem mee te nemen.

Dat is zo'n soort van recycle regel dat voor elke nieuw apparaat die je koopt een aparaat mag inleveren :)

Maar als je niet wil dat ze het meenemen, dan mag je 'm zelf houden natuurlijk :)

Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coolkingler1
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Nouja, heel relevant is het niet maar ik ben bang dat hij OF extra kosten er voor telt of dat hij weigert het te installeren omdat het oude modem in de weg staat. :P

Maar goed om te horen dat ze al weten wat ze moeten doen.
Hij komt morgen tussen 13:00 en 15:00 langs.