Vervangende notebook of geldterug?

Pagina: 1
Acties:
  • 370 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SerialTester
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07-06 06:56
Beste mannen (en vrouwen),

Na wat problemen met mijn Asus N56VZ-S4215H heb ik van Asus een vervangende notebook aangeboden gekregen met de volgende specs:

• Model: Asus N56VZ notebook
• Processor: Intel® Core™ i7 3630QM Processor
• Harde schijf: 750GB
• Intern geheugen: 8GB
• Videokaart: NVIDIA® GeForce® GT 650M
• Scherm grootte: 15.6 inch
• Extra’s:
• Besturingssysteem: MS Windows 8

De andere optie is om mijn geld teruggestort te krijgen (nog eens 4 weken wachttijd, maargoed...)

Aangezien ik zelf niet de grootste computergenie ben is aan jullie nu de vraag wat de verstandigste keuze is.

Alvast bedankt,
Rik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-10 16:28

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Zoals je misschien zelf kunt zien is het precies de zelfde familie alleen en ander 'model' en dan wel een model 'hoger'. In feite gaat je processor van 2.3 naar 2.4GHz (die link die je gaf geeft een verkeerde clock snelheid) en je gaat van de 6 gig naar de 8 gig geheugen.
Verder is alles vrijwel het zelfde..

Eigenlijk ga je er geen ruk van merken, maar op papier krijg je een iets betere laptop. Dus ik zou het gewoon doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brazos
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Lijkt dus te gaan om dezelfde notebook, maar dan met een klein beetje snellere processor (i7 3630QM i.p.v. i7 3610 QM) en iets meer geheugen (8GB i.p.v. 6GB).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletproof93
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-10 10:54
Het is vrijwel dezelfde laptop die je terug krijgt

Aan jouw de keus om je geld terug te vragen of die nieuwe laptop te houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SerialTester
hartstikke bedankt iedereen! Dan ga ik mooi voor de vervangende laptop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immetjes
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:03

immetjes

HIER is BERN-E

Coulant van Asus dat ze je de optie geven om geld terug gestort te krijgen. Dat hoeven ze niet te doen. Als je een laptop nu nodig hebt gewoon voor de laptop gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Nu online

Thomg

Aww yiss

Vind het vooral netjes dat ze eigenlijk een gelijkwaardige laptop aanbieden ( eigenlijk nog beter zelfs ).
Meestal proberen ze je een i7 dual core aan te smeren van de laatste generatie ,dat is toch andere koek.

• SerialTester
In eerste instantie hadden ze geen vervangende laptop voor me en kreeg ik als enige optie mijn geld terug, met nog een extra 4 weken wachten. Aangezien ik i.v.m. mijn studie niet nog eens een extra 4 weken (bovenop de 6 weken die ik mijn laptop al kwijt ben) met een oude laptop kan werken. Heb ik er nog even op aangedrongen dat ik het toch wel zeer op prijs zou stellen als ik op korte termijn een nieuwe laptop zou krijgen. Vervolgens kwamen ze vrij snel met deze laptop.

Voordat ik aan dit garantie spektakel begon vroeg ik me erg af hoe het zou aflopen, er waren niet veel positieve recensies te vinden over de klantenservice van Asus. uiteindelijk hebben ze zich elke keer keurig aan de afspraken gehouden en meestal zelfs sneller dan in eerste instantie vermeld. Mag ook wel eens gezegt worden, grote duim naar Asus! Tenminste, als ik zoals beloofd tegen het einde van de week mijn nieuwe laptop binnen heb.

[ Voor 4% gewijzigd door SerialTester op 28-11-2013 01:39 ]

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:25
Goed geregeld, en hulde voor Asus met zo'n aantrekkelijke en vooral ook snelle oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-10 21:03

Bolletje

Moderator Harde Waren
Voor de goede orde zet ik dit in het Shopping Forum. Daar worden garantieafhandelingen besproken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

En aangezien het afgehandeld is, geef ik het een gratis slotje :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.