Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playermijp
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 31-05 08:40
Hallo,

Ik weet dat er een topic is over importeren van de Nexus 5, maar hierin vind ik niet de benodigde informatie en wordt er niet geantwoord op wat ik zou willen weten, dus gelieve dit bericht niet te verwijderen _/-\o_

Vandaag probeerde ik om de Nexus 5 in de Duitse Play Store te bestellen. Ik heb een Duits adres dat ik mag gebruiken, maar de Play Store geeft altijd een foutmelding wanneer deze de bestelling wil bevestigen. Dit heeft te maken met het feit dat ik enkel Belgische kredietkaarten heb (ik probeerde 3 verschillende). Maar hoe kan ik nu de Nexus 5 bestellen in de Play Store? Ik heb al veel gezocht, maar vind niets goed!

Alvast heel erg bedankt,
Playermijp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 05-06 22:54

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Een duitse creditcard gebruiken van familie oid?

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
playermijp schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:54:
Hallo,

Ik weet dat er een topic is over importeren van de Nexus 5, maar hierin vind ik niet de benodigde informatie en wordt er niet geantwoord op wat ik zou willen weten, dus gelieve dit bericht niet te verwijderen _/-\o_

Vandaag probeerde ik om de Nexus 5 in de Duitse Play Store te bestellen. Ik heb een Duits adres dat ik mag gebruiken, maar de Play Store geeft altijd een foutmelding wanneer deze de bestelling wil bevestigen. Dit heeft te maken met het feit dat ik enkel Belgische kredietkaarten heb (ik probeerde 3 verschillende). Maar hoe kan ik nu de Nexus 5 bestellen in de Play Store? Ik heb al veel gezocht, maar vind niets goed!

Alvast heel erg bedankt,
Playermijp
Is je google stuk?
Iets met virtueel en Duits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-06 14:01

Dawn

..Sworn to the Dark..

In het import topic wordt anders meerdere malen toegelicht hoe je het moet uitvoeren :)
virtual cc is noodzaak, of een duitse.

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:44

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik kan ook niet anders concluderen dat het in het import topic al is besproken. Steek er wat tijd in, ga even zoeken en je komt je antwoord zeker tegen :)

Succes met de bestelling, deze gaat op slot.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Dit topic is gesloten.