Win NT 4.0 en SP's

Pagina: 1
Acties:

• Mr. Right 1
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-08-2023

Mr. Right 1

Do I need to say more?

Topicstarter
Situatie: Win NT 4.0 (Standaard install. met SP 1 en IE 3.0)

Ik heb alle forums doorgezocht maar allemaal deeloplossingen gevonden. Kan iemand mij kort en krachtig een antwoord geven op:

Welk(e) servicepack(s) en versie(s) van IE moet ik installeren om een zo hoog mogelijke versie van beide te krijgen (bij voorkeur in het NL en met 128-bit encryptie)?

Of is SP6a met IE 5.5 128-bit UK de meest voor de hand liggende optie?

Graag ook de gewenste volgorde.

PS Er komt ook Proxy server, Exchange server, SQL server op.

• MoBi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-08 14:19
zorg eerst dat je de taal van windows nt gelijk houd, engelse windows engelse sp en ie enz. Gewoon upgrade naar sp6a fixed l heel veel, daarna zijn er nog een aantal hotfixes die je er over moet halen.

Volgens mij zit je te lullen, want ik voel nattigheid....

• Mr. Right 1
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-08-2023

Mr. Right 1

Do I need to say more?

Topicstarter
Ik draai momenteel de NL-versie van NT. Het probleem is dat - zover ik kan vinden - de service packs NL niet verder gaan dan 5 in 128-bit. De 6a versie is er alleen in standaard voor NL.

Dus de beste oplossing is IE 5.5 128-bit met SP 5 NL ?

• Rtificial
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-08 16:46

Rtificial

as fake as can be

Dat is de beste optie als je geen engelse versie wilt installeren. De servicepacks voor NL komen echter altijd pas later, en niet in iedere versie...

"Don't blow out my candle if you want yours to shine brighter..."

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:20

GaMeOvEr

Is een hork.

Ik zou je toch willen aanmoedigen om op engelse versies van OS'sen te gaan draaien.

Zijn namelijk veel vollediger en ook veel sneller fixes voor.

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Er zal ook nooit een high encryptie versie van SP 6a in het nederlands komen.

Het beste wat je kan nemen is of sp4 of sp6a. Er zijn veel professionals die sp5 niet goedkeuren( volgens mij werd ie niet voor niets zo snel vervangen).

Sp4 met ie4.01sp2 (millenium update) is voor een nt machine een hele stabiele configuratie.

• beerns
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 09:42

beerns

it is I, Leclerc

Op donderdag 07 juni 2001 11:05 schreef Mr. Right 1 het volgende:
Situatie: Win NT 4.0 (Standaard install. met SP 1 en IE 3.0)

Ik heb alle forums doorgezocht maar allemaal deeloplossingen gevonden. Kan iemand mij kort en krachtig een antwoord geven op:

Welk(e) servicepack(s) en versie(s) van IE moet ik installeren om een zo hoog mogelijke versie van beide te krijgen (bij voorkeur in het NL en met 128-bit encryptie)?

Of is SP6a met IE 5.5 128-bit UK de meest voor de hand liggende optie?

Graag ook de gewenste volgorde.

PS Er komt ook Proxy server, Exchange server, SQL server op.
1. kies 1 taal. Dus nt-uk, dan ook ie-uk.
2. ik zou voor sp6/6a gaan met IE 5.0(max.)
Ie 5.5 heeft teveel beveiligingsproblemen.

verder maakt de volgorde niet uit, want als je iets nieuws op je pc installeert, moet je elke keer weer je sp eroverheen draaien.
Dus installeer eerst alles en draai als laatste je sp6 of 6a eroverheen. Dat lijkt mij het beste.

Maar zo te zien wordt het een server. Waarom wil je dan zo'n nieuwe browser? Dan kun je tog ook wel met IE 4sp2 af? Je wilt tog niet zeggen dat je wilt gaat inetten op je server?|:( Dat vind ik niet al te slim nl.

Erik heeft bij ons in het dorp best wel een slechte naam. Ik geloof Hans ofzo, of Rob.....

Pagina: 1