Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvpas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-09 22:07
Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje:
Ik krijg vrijdag mijn lang verwachte PS4 binnen, maar ik wil 2 verschillende tv's er op aansluiten. Nu is het zo dat de PS4 1 HDMI out heeft, dus dat gaat wat moeilijker.

Ik heb op internet een apparaatje gevonden, maar mee je je HDMI signaal kan splitten. Dus ik wil een apparaatje dat (minimaal) 1 input heeft, en 2 outputs. Er zijn alleen veel verschillende soorten hiervan... De een heeft een stroom aansluiting, en de ander niet.

Ik wil dit apparaatje omdat ik een 'grote' erop wil aansluiten, maar ook een 'no inputlag tv'. Ik heb alleen geen zin om telkens die HDMI kabel te verwisselen. Heeft iemand ervaringen met deze dingen? En wie heeft een mooi apparaatje voor een leuk prijsje?

Criteria waar het aan moet voldoen op een rijtje:
1 input
2 outputs
Geen input lag
Hoeft maar 1 signaal tegelijk te kunnen weergeven.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:53
(jarig!)
Een splitter met eigen voeding werkt eigenlijk altijd wel, eentje zonder voeding is, als ik Google mag geloven, gewoon gokken.

Een splitter is wel een actief component maar het voert geen bewerkingen uit op de data. Het zou dus geen (noemenswaardige) lag mogen introduceren.

Ik heb zelf de http://www.konigelectronic.com/en_us/1095290 en die doet het perfect, al moet ik zeggen dat ik me nog nooit met lag op consoles heb beziggehouden :P

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvpas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-09 22:07
Paul schreef op woensdag 27 november 2013 @ 19:33:
Een splitter met eigen voeding werkt eigenlijk altijd wel, eentje zonder voeding is, als ik Google mag geloven, gewoon gokken.

Een splitter is wel een actief component maar het voert geen bewerkingen uit op de data. Het zou dus geen (noemenswaardige) lag mogen introduceren.

Ik heb zelf de http://www.konigelectronic.com/en_us/1095290 en die doet het perfect, al moet ik zeggen dat ik me nog nooit met lag op consoles heb beziggehouden :P
Ten eerste bedankt voor je berichtje!

Ik heb eigenlijk ook nooit met lag bezig gehouden, maar 2 neven hebben me overtuigd om een monitor te kopen zodat ik zonder lag speel... Dan wil ik dat ook zo houden ook natuurlijk!

Zo'n apparaatje moet ik inderdaad hebben... Ik ga eens googelen naar prijzen! :)

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-10 16:26
Zelf maak ik gebruik van een HDMI over UTP setje van könig zodat ik ook op de tv beneden kan gamen met de PS3 aangezien UTP makkelijker door te leggen zijn dan HDMI kabels.
Het overbrugt zo tussen de 10 a 15 meter.
Ik moet zeggen dat ik geen lag merk of misschien komt dat omdat ik geen shooters op console speel of überhaupt nauwelijks shooters speel.

[ Voor 6% gewijzigd door Flex0r op 28-11-2013 09:37 ]

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-09 22:17
Ik heb zo een HDMI splitter van Ebay van 8,- en die werkt gewoon goed. Automatische selectie als handmatige selectie.
Daarnaast heb ik ook een Konig switch. Deze heeft vier inputs en twee outputs. Ik kan het signaal naar alle twee de beeldschermen tegelijk versturen. Deze switch heb je overigens ook in enkelvoudige uitvoering.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Gezien het een vraag/probleem betreft, verplaatst naar Spielerij - Problemen & Vragen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1