Heb een vraagje over Wifi heb zeer slecht bereik boven thuis

Pagina: 1
Acties:
  • 282 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasili007
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 25-07-2024
ik heb een vraagje,
ik heb kpn glasvezel, maar wanneer ik gebruik maak van wifi thuis heb ik boven op mn kamer zeer slechte bereik, weet iemand hoe ik dat kan oplossen of door iets te kopen waardoor ik beter bereik krijg iets extra ofzo ?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDillinger
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-10 18:21
Pfff, heel magere begin post vriend. Hier kunnen we weinig mee. Hoe oud ben je?

Allereerst een paar vragen: hoe ver is je kamer van je router (hetgeen wat je wifi uit zendt)? Zitten er veel muren tussen? Dikke muren? Heb je slecht bereik of is de snelheid enkel langzaam?

Eventuele oplossing, afhankelijk van je antwoorden: je kunt een kabel trekken naar "boven" en daar een andere router neerzetten die je wifi opnieuw uit zendt (acces point/bridge mode/etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Ik heb bij mij thuis boven een Gembird WiFi Repeater neergezel. Aangezien ik daar al een bekabeld netwerk had liggen, heb ik hem daar ingericht als accesspoint. Ding werkt zo goed, dat ik zelfs op de begane grond vaker connect met dat ding dan met de router die vlak bij mij staat. :p

Oftewel, ga eens op zoek naar range extenders om je draadloze netwerk te vergroten. Het moosite is als je een kabel legt en hem daar op aansluit ivm snelheden.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasili007
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 25-07-2024
thnx, dat is een heel goed idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 04:52

Sprite_tm

Semi-Chinees

Sorry, je zit niet in het juiste subforum (tenzij je zelf wat inelkaar wil solderen om het bereik te vergroten) en je topicstart is zo mager dat je topic het verplaatsen naar het goede subforum niet waard is. Als je nog niet genoeg informatie hebt ondertussen, zoek dan zelf eerst even wat meer info voor je (in het goede subforum) een nieuw topic start, daar krijg je sneller resultaten mee :)

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Dit topic is gesloten.