Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Forumleden,

Ik heb zelf een ondertitel zoekmachine via de subtitleseeker API, kan iemand mij vertellen of brein hier ook achteraan gaat?

Ik host zelf niets, geen torrents en geen subtitles hij verwijst enkel door naar subtitleseeker.

Beter de deuren sluiten of online laten staan?

Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Tsja, dat kunnen wij niet weten uiteraard, we zijn niet helderziend ;)

Als je dingen doet die niet legaal zijn of op het randje zitten (geen idee hoe dat zit op dit vlak), lijkt het me vrij goed mogelijk (en zou het ook wel terecht zijn lijkt me), zodra je niks doet wat niet mag zul je denk ik weinig te vrezen hebben.

En bij twijfel kan je het gewoon bij ze navragen lijkt me of op hun site kijken, zij zullen dat het beste kunnen aangeven lijkt me, als direct betrokken partij. Of vraag advies aan je advocaat, die kan juridisch onderbouwd advies geven.

[ Voor 10% gewijzigd door wildhagen op 27-11-2013 16:33 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07:56

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Ik zou Brein er even op wijzen en het vragen :+.

Klinkt gemeen, maar zo is het wel...zij zijn de enige die kunnen beslissen of ze iets de moeite waard of in hun mening illegaal is. Volgens de wet is downloaden niet illegaal, maar Brein dreigt graag naar iedereen en alles dat ze je gaan aanpakken. En dat is hun wapen, dreigen is veelal genoeg en lekker goedkoop voor ze.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _js_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-08 21:31
Er zijn wel eerder torrentzoekmachines veroordeeld als onrechtmatig, hier zal de redenatie hetzelfde zijn: als het materiaal waar je naar verwijst grotendeels illegaal is dan ben je onrechtmatig bezig. Dat zal bij ondertitelbestanden het geval zijn.

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Nomad schreef op woensdag 27 november 2013 @ 17:49:
Ik zou Brein er even op wijzen en het vragen :+.
Ik denk ^ ook , en anders afwachten tot je iets hoort ... want ja, slapende honden ...

Try SCE to Aux

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10:47

Fiber

Beaches are for storming.

Inderdaad, gewoon even bellen en het dan vragen... :z

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
ASP is bedoeld als forum op te discussiëren over actualiteiten, sport en politiek. Een vraag of BREIN al dan niet achter een bepaalde website aangaat valt overduidelijk buiten die scope. Slotje dus.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.