van laptop via hdmi naar tv geen geluik

Pagina: 1
Acties:

• boemanown
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09-01 13:50
hoi,

ik wou vandaag een film kijken vanaf mijn laptop op de tv.
ik plug de hdmi in de tv, toen zag ik wel beeld maar het geluid kwam niet mee.
ik ben gaan kijken bij afspeelapparaten maar daar zag ik de hdmi ook niet tussen staan.
ik heb op 'uitgeschakelde apparaten laten zien geklikt maar zag nog niks

weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

alvast bedankt :D

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-06-2025

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Kun je HDMI selecteren bij de 'Afspeelapparatuur'? (rechter muisknop op het luidsprekertje rechts onderin.)

adr opleidingen en meer adr opleidingen

• boemanown
sjolmers schreef op woensdag 27 november 2013 @ 15:03:
Kun je HDMI selecteren bij de 'Afspeelapparatuur'? (rechter muisknop op het luidsprekertje rechts onderin.)
nee die zie ik naar niet staan

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:34

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Misschien handig om even te vermelden om welke laptop (merk/model) het gaat.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

• boemanown
Meelobee schreef op woensdag 27 november 2013 @ 15:33:
Misschien handig om even te vermelden om welke laptop (merk/model) het gaat.
toshbia sattilite l50-a-16H

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:41

FeaR

In GoT we trust

boemanown,

In het verleden zijn er al meerdere topics van je gesloten wegens gebrek aan inzet. En om eerlijk te zijn mis ik die nu weer. Het vernoemen van welk type laptop je hebt lijkt mij iets om eigenlijk meteen mee te nemen als je een TS maakt.

Verder zou ik je ook willen vragen om je posts grammaticaal na te kijken. Spelfouten maken we allemaal, maar zinnen beginnen bij mij nog altijd met een hoofdletter. Idem met merken, types, namen, et cetera. En zinnen afsluiten met een punt (of een ander voor dat doel gemaakt leesteken) zou ook netter staan.

Ik zal het topic voor nu open laten, maar in het vervolg toch wel graag rekening houden met vooral het eerste punt.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• boemanown
FeaR schreef op woensdag 27 november 2013 @ 19:09:
boemanown,

In het verleden zijn er al meerdere topics van je gesloten wegens gebrek aan inzet. En om eerlijk te zijn mis ik die nu weer. Het vernoemen van welk type laptop je hebt lijkt mij iets om eigenlijk meteen mee te nemen als je een TS maakt.

Verder zou ik je ook willen vragen om je posts grammaticaal na te kijken. Spelfouten maken we allemaal, maar zinnen beginnen bij mij nog altijd met een hoofdletter. Idem met merken, types, namen, et cetera. En zinnen afsluiten met een punt (of een ander voor dat doel gemaakt leesteken) zou ook netter staan.

Ik zal het topic voor nu open laten, maar in het vervolg toch wel graag rekening houden met vooral het eerste punt.
Sorry ik heb erge dyslectie dus dat kan nog wel is voor komen.\
Ik zal er op letten voortaan.
Pagina: 1