Sinds kort hebben we thuis een kat. Leuk maar hij wil graag met kabeltjes en netwerkdoosjes spelen. Het kauwen van kabels heb ik nu redelijk onder controle met spiraalband. Maar de kat zit ook aan de 5-poorts switches en AP's die meestal op de grond liggen of die ik laag aan de muur bevestigd heb (hoog kan niet want mijn ethernet loopt door holle plinten, dat had ik bedacht voordat we een kat namen). Hij trekt bijvoorbeeld power plugs van een switch eruit. In elk geval vindt hij het spul interessant misschien ook vanwege de knipperende leds. Ik zoek nu een manier om kleine netwerkdoosjes te beschermen. Misschien een wall mount enclosure waar meerdere doosjes in kunnen? Niet van metaal vanwege de wifi AP? Ergens in huis een cabinet neerzetten lost het niet op, te groot en bovendien kan/wil ik de lokatie van switches en wifi APs niet wijzigen.
Wat zijn jullie ervaringen? Zijn er eenvoudige oplossingen om klein spul zoals switches op te bergen of te beschermen?
Wat zijn jullie ervaringen? Zijn er eenvoudige oplossingen om klein spul zoals switches op te bergen of te beschermen?