Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[bug] Galaxy S3 - Chrome 'freeze' bij uitklappen -1 reacties

Pagina: 1
Acties:

• icratox
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-11 00:30
Ik heb de nare bug dat als ik op mijn Galaxy S3 op een -1 reactie box klik, dat soms de browser niet meer wilt reageren. Hij crasht niet en lijkt nog normaal te laden, je kunt zelfs een nieuwe tab openen, maar de huidige tab valt niet meer te gebruiken, inclusief afsluiten.

Het rare is dat het niet altijd gebeurd, maar ik kan het op dit moment ook niet uitlokken.

Naast mijn Galaxy S3 heb ik het overigens ook gemerkt op de Tablet Z (Sony) welke nog niet het RD heeft geactiveerd.

Op mijn Galaxy S3 draai ik:
CM 10.2 (installer snapshot), android 4.3
Chrome up to date: 31.0.1650.59

Op mijn Tablet Z:
Sony's stock rom android 4.2.2
Chrome up to date

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:00

crisp

Devver

Pixelated

Hij doet op dat moment een (synchrone) ajax request. Blijkbaar gaat die request bij jou soms fout, wellicht door een slechte/trage verbinding?

Intentionally left blank

• hylke94
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23-09 16:26
crisp schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:37:
Hij doet op dat moment een (synchrone) ajax request. Blijkbaar gaat die request bij jou soms fout, wellicht door een slechte/trage verbinding?
Kan deze request niet asynchroon uitgevoerd worden? Ik heb hier namelijk ook wel eens last van als ik onderweg ben en mijn bereik valt ineens weg.

NB: Volgens mij is een AJAX-request standaard ook async, toch?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:00

crisp

Devver

Pixelated

Sommige browser kunnen inderdaad niet goed omgaan met synchrone requests, en in plaats van dat zelf te fixen propageren ze dat synchrone requests evil zijn :P

We moeten dat inderdaad ooit maar eens ombouwen naar async, maar op dit moment heeft dat geen hoge prio.
NB: Volgens mij is een AJAX-request standaard ook async, toch?
In den beginne was de async boolean parameter voor de open() method verplicht in een aantal implementaties, er was toen dus feitelijk geen standaard waarde. Tegenwoordig default die parameter naar async=true bij weglaten.

Intentionally left blank

• icratox
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-11 00:30
Ah dat verklaart een hoop, bedankt voor de uitleg.

Het kan inderdaad liggen aan een wat trage/onbetrouwbare connectie hier. Ons wireless netwerk thuis is de laatste tijd niet echt meer volledig betrouwbaar ondanks dat ik ik weet niet hoe veel dingen heb geprobeerd. Maar goed, aangezien glasvezel op het punt staat aangesloten te worden hier binnen nu en een aantal weken heb ik het even op een zijspoor gezet aangezien er dan toch wat aan de infrastructuur binnenshuis gewerkt moet worden om er alles uit te kunnen halen :)