Ik heb hier een printer staan, een lexmark s500. de printer is via USB verbonden. Nu print de printer maar 1x, dan weigert hij dienst. De pagina wordt soms wel, en soms niet in de wachtij geplaatst. Alleen bij herstarten van de pc werkt hij weer eenmalig.
Een testpagina wordt wel goed afgedrukt. Het probleem bevind zich in meerdere soorten programma's.
wat heb ik al gedaan:
-de printer opnieuw geïnstalleerd.(met windows drivers)
-nieuwe Lexmark desktop software
- nieuwe firmware op de printer gezet.
wat ik vreemd vind maar niet zeker weet of dit hoort of niet: bij de printerinstellingen staat geen vinkje bij direct naar de printer afdrukken, maar bij de pagina eerst naar de wachtrij plaatsen(programma eerder gereed) maar kan dit niet veranderen, krijg een foutmelding. Wat zou dit kunnen zijn?
Een testpagina wordt wel goed afgedrukt. Het probleem bevind zich in meerdere soorten programma's.
wat heb ik al gedaan:
-de printer opnieuw geïnstalleerd.(met windows drivers)
-nieuwe Lexmark desktop software
- nieuwe firmware op de printer gezet.
wat ik vreemd vind maar niet zeker weet of dit hoort of niet: bij de printerinstellingen staat geen vinkje bij direct naar de printer afdrukken, maar bij de pagina eerst naar de wachtrij plaatsen(programma eerder gereed) maar kan dit niet veranderen, krijg een foutmelding. Wat zou dit kunnen zijn?
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .