Vandaag heb ik mn nieuwe videokaart binnen gekregen. Het is de MSI 7850 2gb OC uit de desktop bestbuyguide lijst.
De installatie is prima verlopen, nieuwste drivers etc.
Het probleem doet zich echter voor bij het spelen van games. Hier stottert de kaart enorm, zo erg zelfs dat het bijna niet speelbaar is!
De games die ik speel zijn niet veeleisend, integendeel! Het gaat om call of duty mw3 en call of duty ghosts!
Ik heb al geprobeerd om alles op low te zetten, waarbij het iets verbeterde maar niet veel. Ook heb ik de processor overgeclocked van 2,8 naar 3,4. Hier volgens mij wel iets verbetering maar erg minimaal.
Waar kan het probleem nu zitten? Misschien de processor, geheugen? Bios? Mijn huidige setup is als volgt;
-asus m3a79 t deluxe
-phenom x3 720 2,8ghz
-2x2gb ocz 800 pc 6400
-coolermaster 650w 80plus voeding
-2x1tb samsung 7200t hd
-msi 7850 2gb oc (NIEUW)
-windows 7
Alvast bedankt voor enige hulp, adviezen!
De installatie is prima verlopen, nieuwste drivers etc.
Het probleem doet zich echter voor bij het spelen van games. Hier stottert de kaart enorm, zo erg zelfs dat het bijna niet speelbaar is!
De games die ik speel zijn niet veeleisend, integendeel! Het gaat om call of duty mw3 en call of duty ghosts!
Ik heb al geprobeerd om alles op low te zetten, waarbij het iets verbeterde maar niet veel. Ook heb ik de processor overgeclocked van 2,8 naar 3,4. Hier volgens mij wel iets verbetering maar erg minimaal.
Waar kan het probleem nu zitten? Misschien de processor, geheugen? Bios? Mijn huidige setup is als volgt;
-asus m3a79 t deluxe
-phenom x3 720 2,8ghz
-2x2gb ocz 800 pc 6400
-coolermaster 650w 80plus voeding
-2x1tb samsung 7200t hd
-msi 7850 2gb oc (NIEUW)
-windows 7
Alvast bedankt voor enige hulp, adviezen!
[ Voor 6% gewijzigd door reneaukema op 27-11-2013 00:47 ]