Wie kan vanHollands nieuwe overgang naar Tele2 bespoedigen.

Pagina: 1
Acties:
  • 370 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rave020
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-06-2022
Weet niet of verzoek mag, maar Per 7 dec loopt mijn contract af bij hn , nu heb ik op 20 nov een abonnement bij Tele2 genomen.
Helaas kan ik pas per 08-01-2014 over naar Tele 2 met nummerbehoud.
Kan iemand misschien helpen als medewerker om dit te bespoedigen ?
Liefs asap.
Helaas geeft Hn dat er een opzegtermijn van 1 maand op zit.
Mocht er toch iemand kunnen helpen als medewerker van HN of Vodafone, dan graag.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10:48
wat verwacht je hier precies mee te bereiken? Alsof er hier nu een medewerker van VF/HN zit die nu zegt 'ohja, wat een goed verhaal, laat ik deze aardige vent eens een lolletje gunnen en zijn maand opzegtermijn schrappen'...

Je geeft aan een maand opzegtermijn te hebben - dit klopt
Je geeft aan per 07-12-2013 contractsvrij te zijn, maar pas per 08-01-2014 weg te kunnen met nummerbehoud. Dit klopt niet. De opzegtermijn gaat lopen per datum opzegging, niet per einddatum contract. Indien jij op 20-11-2013 een contract hebt afgesloten bij Tele2 en daarbij is nummerbehoud aangevraagd, en je bent daadwerkelijk contractsvrij per 07-12-2013, dan kun je met een maand opzegtermijn vanaf 20-11-2013 overstappen.
Aangezien 20-12-2013 gewoon op een doordeweekse dag valt, zul je dus op die datum gewoon over moeten kunnen gaan.
Ik hoop dat dit verhaal je enigszins geholpen heeft, ondanks dat ik jouw maand opzegtermijn niet heb kunnen schrappen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zou kunnen overwegen de laatste maand af te kopen. Kost meestal een maand extra abonnementsgeld.

Van de website van Hollandsnieuwe:
Het is ook mogelijk je contract op te zeggen voordat je de opzegtermijn van zestig dagen voor einde van de contractstermijn hebt bereikt. In dit geval kan je het beste een email sturen naar de klantenservice waarin je aangeeft het contract op te willen zeggen. Hiervan ontvang je vervolgens een bevestiging waarin ook staat vermeld welk bedrag er voldaan moet worden om het contract af te kopen.

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2013 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:47

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Mwah, dit is niet de bedoeling van een topic.

Lees eerst eens rustig Het algemeen beleid wat we van een topicstarter verwachten.
Deze gaat op slot.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Dit topic is gesloten.