Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 558024

Topicstarter
Hallo,

Ik heb windows xp home edition net op een ouwe laptop van ons gegooid, een packard bell ms-herco. Maar ik heb een groot probleem, ik kan niets met de laptop. Er staat nog geen enkele driver op die laptop, ik kan geen internet verbinding maken, geen geluiden afspelen omdat de audiohardware niet geïnstalleerd is en ik denk dat dit komt omdat ik niets geen drivers heb dus.

Ik heb geen cd's hier liggen met drivers voor die laptop, dus ik denk dat ik het op me desktop moet downloaden en dan op de laptop moet installeren.

Maar ... Ik kan dus nergens geen drivers vinden op het internet die ervoor kunnen zorgen dat mijn laptop weer gaat werken.

Heeft IEMAND toevallig een windows xp home edition drivers package die ik kan gebruiken zodat mn laptop weer werkt?

bij voorbaat dank!
Julian.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Zoek de volledige specs er eens bij. Als je weet welke chipset je hebt, welke audiochip,videochip en lanchip je hebt kun je daar de drivers voor downloaden en installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Dat is toch gewoon een Easynote MH 35?

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valen_76
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-04 19:28
Ook geen USB? Dan kun je wellicht via iemand anders z'n computer de broodnodige netwerkdrivers downloaden, en via usb overdragen. Desnoods op cd branden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:12
Installeer eens Unknown Device Identifier (even overzetten via een usb stick). Dit programma geeft je alle informatie die je nodig bent om de juiste drivers te vinden voor een 'unknown device'. In dit geval is het belangrijk je netwerkkaart drivers te vinden. Met dit programma kun je het type identificeren. Dan kun je elders de drivers downloaden en dan via een usb stick (WinXP ondersteunt usb standaard) de drivers overzetten.

[ Voor 3% gewijzigd door Snowwie op 30-11-2013 15:28 ]

Mijn YouTube Channel