Wijziging User Review - [TheDukemaster][ joepfloep]

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDukemaster
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-08 22:21
Kort maar krachtig, ik heb nooit iets verkocht aan deze persoon. Had toendertijd ook niets te koop staan. Wellicht ging het om communicatie bij een oudere vervallen advertentie. De review is van december vorig jaar maar kwam hier pas achter bij het plaatsen van een nieuwe advertentie vandaag.

Edit:
Excuus ik was vergeten een link te plaatsen, een link naar de advertentie is dus niet van toepassing.
Link naar beoordeling

De uitleg bij de review bestaat overigens ook uit 1 woord...

[ Voor 30% gewijzigd door TheDukemaster op 27-11-2013 12:17 ]

• TheDukemaster
Ik heb de vorige post uitgebreid en joepfloep op de hoogte gesteld. Ik verwacht echter niet dat hij zal reageren aangezien ik aan zijn post geschiedenis zie dat hij al een tijd niet meer actief is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDukemaster
Toch nog even een schopje. Ik heb mijn mail en dm berichten nog even doorgespit maar joepfloep heeft ook nooit serieuze interesse getoond voor het product. Zijn enige communicatie is dan ook de volgende reactie bij de advertentie geweest: ''hey deze staat ook op marktploats en daar staat dat hij 2 gb heeft!'' Met andere geïnteresseerden heb ik wel gewoon contact gehad via DM of de mail, zij het wat vertraagt aangezien ik destijds in een zeer vervelende verhuizing zat. Lijkt mij ook niet de bedoeling dat je op basis van een (vreemde) opmerking in de reacties een review kan gaan plaatsen welke dan ook nog eens alleen de tekst ''bedankt!'' bevat. Daarnaast leek joepfloep mij op basis van de duur van zijn activiteit op tweakers en sommige reacties op V&A ook niet echt een serieuze gebruiker.

Ik zou het dan ook op prijs stellen als de review verwijderd wordt, gezien ik nog wat andere producten wil aanbieden via de V&A en een beoordeling van drie sterren dubieus over kan komen. Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Doos
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:38

John Doos

ClaudZaque

Voor zover ik op GoT voorbij heb zien komen, zijn beoordelingen via V&A alleen van toepassing als er daadwerkelijk sprake was van een overeenkomst.

Welke er hier niet was, ik denk dan ook dat je hier keihard in je voordeel staat :)

Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:05

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Alleen al door de waardeloze onderbouwing is het een compleet zinloze feedback, verwijderd dus.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Let op:
Let op: dit topic is alleen bedoeld om beide partijen bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban.