Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

MD 99280 bij de Aldi van af 4 December

Pagina: 1
Acties:

• Roe!and
  • Registratie: December 2004
  • Nu online
Hallo,

Ik wil graag een laptop waar we op internetten tekst-verwerken filmpje kijken ook vind ik accu duur belangrijk ik wil er rond de 500 à 600 euro aan uitgeven
Is dit wat?
http://www.aldi.nl/aldi_n..._99280_48_5_692_7139.html

Groeten Roeland

• Merethil
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:32
Waar ga je de laptop voor gebruiken? Ga je hem veel meeslepen? Met zo'n scherm kan je iig er niet vanuit gaan dat de batterijduur oké is.
Daarnaast is Medion niet het beste merk op het gebied van kwaliteit (bouw- en hardwarekwaliteit). Je kan beter kijken naar Asus, Lenovo of Dell als je een goede laptop wilt kunnen vinden (ook al zijn ze ook niet allemaal goed natuurlijk).
Betere garantie krijg je daar sowieso.

Hoe groot moet het scherm verder zijn?

• Roe!and
  • Nu online
Is meer voor thuis op de bank en om mee te nemen op vakantie er word niet veel mee gesleept
Ik had al naar Asus en Lenovo gekeken maar niet met de zelfde specifica voor het zelfde geld

Verwijderd

Op de bank met een 3,5kg apparaat met 17" scherm? Persoonlijk lijkt me dat niet echt comfortabel.
Kijk dan toch liever naar iets dat
- lichter in gewicht is
- kleiner scherm
- betere bouwkwaliteit

Verder eens met Merethil. Kijk bij Lenovo, Dell of Asus. Daar ga je veel blijer van worden.
/me is wel gecharmeerd van de Lenovo E531 (met FHD scherm als extra) Dan zit je ook onder de EUR600,-

/edit: De E531 heeft nu een coupon code korting van EUR71,- in de Lenovo shop:
http://shop.lenovo.com/us/en/laptops/thinkpad/e-series/e531/

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2013 21:48 ]

• Merethil
De E531 is niet meer verkrijgbaar in de Nederlandse Lenovo store vziw. Iig niet voor de prijs van een paar maanden geleden.

• Jornv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-11 19:52
Paar maand geleden? Zeg maar gerust hooguit 2 weken geleden. Voor ts lijkt 15 inch me ook geschikter. Daarom ook erg jammer dat de lenovo e531 niet meer zelf te configureren is. Core i5 bied niet zoveel meerwaarde voor veel mensen. Een full HD scherm wel.
Ik zou aanraden om bij het kiezen van een laptop niet te veel te kijken naar dingen als processor en videokaart. De beoogde taken vragen eigenlijk geen sterke hardware. Ik zou dus meer letten op een laptop die kwalitatief goed is en een SSD upgade is ook iets wat voor een snelle laptop zal zorgen.

Verwijderd

Bah ik zie het nu ook. Was een te goede deal blijkbaar.... jammer...
Een vriend van me heeft deze 2 weken geleden nog besteld met FHD scherm. Ik hoop voor hem wel dat hij nog geleverd gaat worden....

• Roe!and
  • Nu online
Je word inderdaad door gestuurd naar de Amerikaanse site. Is een laptop met touch screen aan te raden? Ivm Windows 8?

• Merethil
Touchscreen is grappig maar hoe vaak denk je het te gaan gebruiken in jouw gebruik? Ik vind een touchscreen op een laptop niet genoeg toevoegen omdat je handen toch 99% van de tijd op het toetsenbord en de muis/touchpad liggen.

De E540 van Lenovo komt binnenkort, misschien is dat wat tegen de tijd dat hij goed en wel is ingeburgerd? Ding staat er nu voor 600+ euro op maar hij wordt nog wel goedkoper gok ik (zelfde publiek als de E531 vziw).

• Roe!and
  • Nu online
Ik dacht misschien handig met Windows 8 maar denk dat ik het niet veel gebruik

Ik zie dat je kan kiezen tussen een ssd van maar 128 gb is dat voor je besturings programma,'s en dat je voor je films en documenten een portable hhd aanhangt?

• Jornv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-11 19:52
Ik denk dat je je documenten ook prima op de ssd kunt zetten. Films zijn inderdaad vrij grote bestanden dus daarmee is je SSD wel snel vol ben ik bang. Zelf heb ik ook een SSD van 120GB en daarop zelf ik eigenlijk alles behalve dingen die veel ruimte innemen zonder veel voordeel. Bijvoorbeeld mijn films, muziek en games staan op mijn harde schijf. Programma's en documenten staan wel op mijn SSD.

• Roe!and
  • Nu online
128 gb lijkt ook weinig omdat ik zelf al een 1TB en een 2TB externehardeschijven heb
Ik wacht nog effe af misschien komt er rond de feestdagen nog een leuke aanbieding bij Lenovo

• Roe!and
  • Nu online
Hè hallo,

Levono heeft nu cyberweekend krijg je 10% korting op thinkpads ik had deze uitgezocht is dit wat? Of even wachten nog?

System components
Intel Core i3-4000M Processor (3MB Cache, 2.40GHz)
Windows 8 64
W8 64 WE MUI
E540 15.6WHD, NW TS Black
E540 Intel
4GB PC3-12800 DDR3L SDRAM 1600MHz SODIMM
Keyboard with Number Pad - Netherlands
E540 UltraNav without FPR PC
E440/E540 720p HD Camera, MIC
128GB S128GB Solid State Drive, SATA III
DVD Recordable 8x Max Dual Layer
6 cell Li-Ion Battery 48WH - 75+
65W AC Adapter - EU
Intel WL-N 7260 BT
Web price:€708.32
After eCoupon: €637.49

• ragged
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-10 09:27

ragged

2

Hallo topic starter, Ik heb de betreffende medion laptop gekocht en ben er erg tevreden mee :)

Bouwkwaliteit is goed te noemen (geeft nergens mee).
Gewicht valt erg mee, hij is makkelijk mee te nemen.
De GT740 trekt games als WoW/D3/LoL op high/ultra.
1TB schijf + 8gb ssd ( 930GB totaal beschikbaar) is lekker vlot.
Er is een 2e bay om nog een HDD/SSD te plaatsen.
Battery is goed. tot nu toe kan ik gemiddeld bijna 4 uur op de accu (energie zuinig) of 1.5/2 uur gamen.
Touchpad is prima.
Toetsenbord had beter gekund (voor mij) liggen de toetsen wat ver uit elkaar.
de I5 is zeer goed, nergens moeite mee.
Scherm is helder, Resolutie is prima voor 17 inch.
USB 3.0 <3
Bluetooth is een leuke extra (voor draadloze muis).
HDMI uitgang.
cd/dvd brander.

Verder weet ik even niet wat ik er nog meer over kan vertellen naast de prijst van 599 euro en de 3 jaar garantie.

Grt.

1

• Merethil
Roe!and schreef op maandag 02 december 2013 @ 22:20:
Hè hallo,

Levono heeft nu cyberweekend krijg je 10% korting op thinkpads ik had deze uitgezocht is dit wat? Of even wachten nog?

System components
Intel Core i3-4000M Processor (3MB Cache, 2.40GHz)
Windows 8 64
W8 64 WE MUI
E540 15.6WHD, NW TS Black
E540 Intel
4GB PC3-12800 DDR3L SDRAM 1600MHz SODIMM
Keyboard with Number Pad - Netherlands
E540 UltraNav without FPR PC
E440/E540 720p HD Camera, MIC
128GB S128GB Solid State Drive, SATA III
DVD Recordable 8x Max Dual Layer
6 cell Li-Ion Battery 48WH - 75+
65W AC Adapter - EU
Intel WL-N 7260 BT
Web price:€708.32
After eCoupon: €637.49
Laptop is op zich erg netjes, ik zou alleen niet een SSD in laten bouwen door Lenovo maar het gewoon zelf doen.
De dingen zijn makkelijk te vervangen en de Lenovo laptops hebben een goede opbouw waardoor je na 2 schroefjes meestal al bij de HDD-bay bent. Kan je de 500 GB die er nu in zit als externe gebruiken en een 250 GB SSD plaatsen (bijvoorbeeld) voor nagenoeg hetzelfde geld.

Daarnaast zou ik het scherm upgraden naar het FHD (Full HD) scherm, daar ben je een stuk blijer mee dan de WHD die ze standaard aanbieden. Full HD zorgt voor scherper beeld, mooiere kleuren en kijkhoeken (vanwege ander type paneel) en vooral een betere ervaring waarnaast je gewoon lekker veel meer dan normaal op je scherm kwijt kan.
Voor het geld wat ze ervoor vragen is het eigenlijk bijna zonde het niet te doen.

• aron225
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05-2021
Of even wachten tot er m2 formfactor ssd's los te koop komen.
Dan kan je de hdd houden, en een ssd bijplaatsen (de e540 heeft een m2 slot)

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

• Roe!and
  • Nu online
@ Merethil ik zou die ssd zelf wel in kunnen bouwen alleen zit ik met hoe zet ik de de gehele instalatie over op de ssd schijf?
De optie FHD kan ik niet kiezen bij de e540 zou dit zijn omdat het een touch scherm is?

@ aron225 Hoelang duurt het nog voor de m2 formfactor ssd,'s los te koop zijn?

• Roe!and
  • Nu online
@ragged ik wil toch graag en wat kleinere laptop voor op de bank ook moet hij het wat langer doen zonder stroom dus op accu. Ook vind ik gamen niet belangrijk

Maar toch bedankt voor je reactie!! En veel plezier met je aankoop!

• Merethil
Roe!and schreef op donderdag 05 december 2013 @ 21:35:
@ Merethil ik zou die ssd zelf wel in kunnen bouwen alleen zit ik met hoe zet ik de de gehele instalatie over op de ssd schijf?
De optie FHD kan ik niet kiezen bij de e540 zou dit zijn omdat het een touch scherm is?

@ aron225 Hoelang duurt het nog voor de m2 formfactor ssd,'s los te koop zijn?
Als ik het standaardmodel van de E540 op de Lenovo website kies kan ik het scherm aanpassen naar WFHD. Jij niet? Even proberen met een andere browser of een andere keuze op de website dan.
Er zou geen touchscreen in mogen zitten, de E540 heeft geen mogelijkheid daarvoor op de website.

Daarnaast: Je kan de installatie van de HDD gewoon overzetten op de SSD via een tooltje (Samsung levert dit bijvoorbeeld bij de SSD's die ze verkopen). Ook kan je gewoon een nieuwe installatie doen, iets wat ik altijd aanraad in dit soort gevallen.

• Roe!and
  • Nu online
Ja stom er is ook een E540 Touch vandaar daar kan je maar 1 scherm kiezen

• Roe!and
  • Nu online
Hallo,

Nog steeds geen leuke aanbieding tegen gekomen bij Lenovo wel deze bij de mediamarkt komt volgende week voor 599,- in de aanbieding is dit wat of heeft iemand andere voorbeelden

http://www.mediamarkt.nl/...3,1091209.html?langId=-11
Pagina: 1