Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-11 18:52
Hallo,

Een paar dagen terug pakte ik me telefoon denk ik raar beet bij een youtube video en nu staat er constant dit icoon in beeld (op foto midden in het plaatje, het vierkant met de 3 'stralingsboogjes').

Afbeeldingslocatie: http://img.tapatalk.com/d/13/11/04/thumbnail/guna6aja.jpg

Ik zou bij god niet weten hoe ik het er in heb gekregen, maar weg krijg ik het al helemaal niet. Iemand enig idee?

Ik heb een Samsung Note 2.

[ Voor 8% gewijzigd door BLACKfm op 26-11-2013 17:27 ]

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:21
Dat is voor een airplay achtige dienst, om je video door te sturen naar een ander apparaat.

• Hufter
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-11-2024
Dit is een bug in de laatste versie van de app. De bug doet zich alleen voor wanneer bluetooth aanstaat. Wil je dit weer wegkrijgen dan moet je bluetooth uitzetten en YouTube opnieuw starten. Je kunt ook een oudere versie van YouTube gebruiken.

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-11 18:52
Hufter schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:30:
Dit is een bug in de laatste versie van de app. De bug doet zich alleen voor wanneer bluetooth aanstaat. Wil je dit weer wegkrijgen dan moet je bluetooth uitzetten en YouTube opnieuw starten. Je kunt ook een oudere versie van YouTube gebruiken.
Heb ik nou net de pech dat ik een bleutooth headset gebruik om de hele dag te luisteren. Maargoed, ik 'kijk' meestal toch enkel maar naar muziek, dus zo erg is het niet.

Ik lijk het inderdaad ook niet altijd te hebben, dus dan is de link met Bleutooth wel snel gelegd. Thanks.

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:13

Sick Nick

Drop the top!

ChromeCast, altijd mooi maar inderdaad wel rete irritant als je het niet weg kan krijgen. Sowieso is de UI van de youtube app flink achteruit aan het gaan.