Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Heb je iets nieuws-topic heeft kuren

Pagina: 1
Acties:

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
In het heb je iets nieuws topic is Verwijderd in "Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen deeltje 118" het laatste bericht dat ik kan zien, open ik echter /last dan zie ik ineens aardig wat berichten ná Krushers bericht die ik niet zie als ik op het meest recente paginanr klik (456 hier).

Dit verschijnsel heb ik eerder gezien, volgens mij zelfs datzelfde topic.
edit: Zie Er gaat iets mis in het heb je iets nieuws hk-topic
crisp schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 11:49:
Berichtentellertje was blijkbaar de weg kwijt en is inmiddels gereset :)

[ Voor 22% gewijzigd door Raven op 26-11-2013 16:18 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:00

crisp

Devver

Pixelated

Tellertje maar voor de zekerheid gereset... en volgens mij is dat topic sowieso aan een nieuw deel toe...

Intentionally left blank

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Thanks, nu werkt het weer normaal :)

Was exact hetzelfde als bij de vorige schoonmaakactie.... Heeft dat met het grote aantal berichten te maken?

[ Voor 20% gewijzigd door Raven op 26-11-2013 16:39 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-11 21:00

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Ja ik vraag 't me ook af, omdat ik niet altijd dingen naar de echte TC verwijder, maar meer direct naar de droomwereld verban. (ook minder handelingen).

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:00

crisp

Devver

Pixelated

Ik vermoed dat het race-condities zijn; zeker bij dergelijke grote topics loop je daar eerder tegen aan...

Intentionally left blank