Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Fotogalerij met tekst

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Duitse media presenteren vaak lijstjes in de vorm van een 'Fotostrecke'. Dat is soort van fotogalerij met een plaatje en een tekst ernaast. Hieronder twee links naar voorbeelden.
Wie heeft goede tips voor progjes waarmee je zoiets kunt maken en via een embedcode op een website publiceren.

http://www.chip.de/bildergalerie/Download.am-Die-Funktionen-des-neuen-Download-Managers-Galerie_64901663.html

http://www.bild.de/news/leserreporter/leserreporter/die-10-lustigsten-anzeigefehler-33554738.bild.html

BVD!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Dit heeft niets met Client software te maken, lijkt mij meer iets voor WEB. Al weet ik niet zeker of het topic op deze manier aan de regeltjes voldoet om te blijven bestaan. Waar heb je al naar gezocht op internet bijvoorbeeld om dit voor elkaar te krijgen?

Desktop | Server | Laptop

• devloomax
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-04 19:57
De vraag is natuurlijk wat je precies wil embedden, inhoud uit een database, of gewoon statische inhoud?
Anders maak je dat toch snel even met een streepje javascript... En als je deze niet onder de knie hebt simpele html-css over verschillende pagina's.

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:13
Is gewoon een slider met div's erin? In die div dan de afbeelding en de tekst.

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor de reacties.

Ik was kennelijk niet helemaal duidelijk in mijn vraagstelling.
Juist omdat ik niet zelf wil prutsen met java of html zoek ik een tool waarin ik zoiets kan maken als in de beide voorbeelden. En dat vervolgens embedden.

Gezien de hoeveelheid voorbeelden op Duitse sites moeten daar progjes voor zijn.
Wellicht moet ik eens gaan buurten op een Duitstalig forum.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Daar zijn geen progjes voor. Er is een reden dat wij webdevelopers werk hebben, en dat is dat je voor maatwerksoftware ook daadwerkelijk maatwerk moet maken.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1