• martijn946
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:57
Beste Tweakers,

Jullie als ervaringdeskundigen weten dit vast.

In ons bedrijf zoeken we een 1HE 19 inch netwerkplayer, met name bedoeld voor het streamen van radio via internet. Verder moet het apparaat een webbased interface hebben waarmee we op afstand (lees: een ander kantoor) het station kunnen kiezen wat wordt gestreamed. Mensen hebben geen toegang tot het bedieningspaneel.

Zo vond ik onder andere deze, maar deze heeft geen webbased interface.

Toen vond ik deze Denon, maar volgens mij heeft dit apparaat dat ook niet, de importeur kon het mij niet vertellen.

Hebben jullie nog ideeën?

MyMeuk

• M-dgrt
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-06-2025
@Martijn946

In de handleiding van de Denon wordt verwezen naar de mogelijkheid om via een webbrowser het app. te registreren en daarna gebruik te maken van de webbased interface van vTuner. Hiermee kun je via de Denon account meer dan 20000 radiostations kiezen en beheren, lijkt me voldoende toch? Of moet er meer aan beheer gedaan worden?

• martijn946
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:57
Nee, dat zal het eigenlijk wel moeten zijn alleen dekt het voor 90% mijn wens.

Ik kan radiostations toevoegen via de website maar dan moet ik alsnog naar het apparaat toe om dat station te kiezen. De bedoeling is juist (omdat het apparaat in een gesloten ruimte komt) om dat webbased te doen. Degene die bepaalt welk station wordt beluisterd heeft geen verstand van apps en mobieltjes, en een simpele website moet wel te doen zijn :)

MyMeuk

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

een waarom niet gewoon een 1u servertje ?

Iperf