If you put a large switch in some cave somewhere, with a sign on it saying 'End-Of-The-World Switch. PLEASE DO NOT TOUCH', the paint wouldn't even have time to dry.
If you put a large switch in some cave somewhere, with a sign on it saying 'End-Of-The-World Switch. PLEASE DO NOT TOUCH', the paint wouldn't even have time to dry.
Is dat een echte dremel, of immitatie?Op donderdag 07 juni 2001 10:42 schreef sub-zero het volgende:
75 piek by de karwei
ook geen punt by karwei
Anywayz.. Als je een beetje handig bent, kun je ook al veel doen met een decoupeerzaag en een vijl.. (gaten dan, logo zal moeilijker worden!)
Als je niet zo ervaren bent, probeer het gewoon eerst eens uit op een stuk blik.. Scheelt je weer een nieuwe kast
Gewoon een beetje creatief zijn
Maar effe serieus.. Misschien eerst effe met een fijne vijl bewerken.. Of als je toch een dremel pakt, heb je daar ook leuke schijfjes voor.. Dan krijg je niet van de scherpe randen..
Ben gisteren een kijkje gaan nemen bij de lokale bouwmarkten
Ik heb ook zo'n "imitatie dremel" gezien voor 69 piek ofzo bij de karwei.
Maar kun je daar mooie ronde gaten mee maken ?
En een decoupeerzaag is dat een goede optie ?
Maar ik wilde het eigenlijk proberen met een 7 gaten zaag (boor) alleen die zijn keiduur als je 80MM gaten wilt maken, en ik heb geen idee of dat een beetje te doen is.
Graag zou ik wat feedback krijgen van mensen die het al wel voorelkaar hebben gekregen.
Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...
Verwijderd
ik heb wl een gaten boor thuis liggen alleen hij is voor steen. zoals de meeste gaten borenOp donderdag 07 juni 2001 12:19 schreef CyCLoNe het volgende:
Ook ik zit met dit probleem, ik wil 2 gaten maken in mijn kast voor een 80x80 Casefan, dus perfect en mooie gaten.
Ben gisteren een kijkje gaan nemen bij de lokale bouwmarkten
Ik heb ook zo'n "imitatie dremel" gezien voor 69 piek ofzo bij de karwei.
Maar kun je daar mooie ronde gaten mee maken ?
En een decoupeerzaag is dat een goede optie ?
Maar ik wilde het eigenlijk proberen met een 7 gaten zaag (boor) alleen die zijn keiduur als je 80MM gaten wilt maken, en ik heb geen idee of dat een beetje te doen is.
Graag zou ik wat feedback krijgen van mensen die het al wel voorelkaar hebben gekregen.
je weet we voor de doosjes achter de stopcontacten. maare denk dat het met een remel netter gaat.
Verwijderd
Dit hangt erg af van je eigen handen.
Als je niet veel wil dremelen kan je beter een goedkopere nemen, vind ik...
Verwijderd
Ik heb gisteren bij praxis voor 8 piek er een gekocht max 62MM gewoon ff om te proberen is wel voor hout bedoeld maar ach voor 8 piek kun je hem wel naar de klote zagen lijkt me.
Alleen 62MM is toch wel te klein voor een 80MM fan.. dus als iemand nog tips heeft GRAAG
Je kan zo'n geval voor hout gebruiken, alleen kan je hem dan na twee gaten wel weg gooien en ik zou dan ook wel een beetje olie gebruiken ofzo............
Ik heb het zelf met een gaten zaag voor staal gedaan,(een maat van me is nog al een goud-eerlijke-doe-ut-zelverd....en die had toevallig zo'n ding in huis) ging PERFECT.
voor pics zie link in mijn sig.
staat ook nog wat andere info..........
-=System Specs=- | Shit does not happen, it's made by an asshole.....
Bij een dremel kan je het doen met slijpschijven. het is lastig om een bocht te maken met die dingen, dus ietsje kleiner slijpen dan de bedoeling is en dan voorzichtig de randen bijschuren tot je getekende/gekraste lijntje. Met de hand met een schuurpapiertje (200 of zo) kan je het helemaal mooi glad afwerken.
Nogmaals ik vindt het een beetje zonde om 40 piek neer te leggen voor iets wat ik maar voor 2 gaten nodig heb
Wat die dremel bij de kijkshop betreft is ietwat duurder ( op de website althans ) 49,- pieken exclusief vewijderingsbijdrage dus komt op zo'n 53 piek
Verwijderd
en anders lever je je freebees in. heb ik ook gedaan, ong. 1000 bees. leverde mij een korting op van ong. 33,- ( lang leve zonnet )
Al het goeie.......
Verwijderd
* Gatenzaag
* Haakse slijper
* Figuurzaag
* Decoupeerzaag
* Plaatschaar
* Schuurpapier
* Cirkelzaag
* Boormachine
Heb zelf een haakseslijper gepakt en een stukje schuurpapier, had alles nog wat rechter kunnen afwerken, maar het moest juist een beetje ruw in mijn geval...
Check de site voor pics...
Topics die ik kon vinden:
[topic=91874]
[topic=120648]
[topic=98759]
[topic=84988]
[topic=132052]
_______
[topic=135962]
[topic=100269]
[topic=151366]
[topic=122704]