Hi,
Laatste check voordat ik dit systeem wil bestellen.
Op het oog houdend dat ik zelf al wat uurtjes uitzoekwerk heb gedaan om dit bij elkaar te passen.
De voeding is overkill maar door de korte kabels scheelt dit een hoop wegwerken in de kast vandaar deze keuze.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, ontwikkelen in C++, photoshoppen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 1000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
500GB SSD Samsung EVO
16GB Corsair Vengance 1600mhz geheugen 2x8GB
2443BW samsung scherm
Logitech keyboard + muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dacht aan zoiets:
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nope
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
De kast past precies in mijn bureau en komt in het bureau 3cm van de muur te staan.
indien je een andere kast heb die beter is hou dan rekening met de maat van deze kast
pricewatch: BitFenix Phenom Micro-ATX Zwart
Voor de rest is dit een laatste check met de vraag is de voedig goed genoeg voor 2 van deze kaarten, zijn allebei uitblazend als ik het goed gelezen heb.
Alvast bedankt!
Laatste check voordat ik dit systeem wil bestellen.
Op het oog houdend dat ik zelf al wat uurtjes uitzoekwerk heb gedaan om dit bij elkaar te passen.
De voeding is overkill maar door de korte kabels scheelt dit een hoop wegwerken in de kast vandaar deze keuze.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, ontwikkelen in C++, photoshoppen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 1000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
500GB SSD Samsung EVO
16GB Corsair Vengance 1600mhz geheugen 2x8GB
2443BW samsung scherm
Logitech keyboard + muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dacht aan zoiets:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4570 Boxed | € 168,90 | € 168,90 |
| 1 | Asus B85M-E | € 66,95 | € 66,95 |
| 1 | Sapphire R9 290 4GB | € 346,- | € 346,- |
| 1 | BitFenix Phenom Micro-ATX Zwart | € 79,95 | € 79,95 |
| 1 | Silverstone Short Cable Set SST-PP05 | € 16,50 | € 16,50 |
| 1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 37,- | € 37,- |
| 1 | Silverstone ST75F-G Evolution | € 148,20 | € 148,20 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 863,50 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nope
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
De kast past precies in mijn bureau en komt in het bureau 3cm van de muur te staan.
indien je een andere kast heb die beter is hou dan rekening met de maat van deze kast
pricewatch: BitFenix Phenom Micro-ATX Zwart
Voor de rest is dit een laatste check met de vraag is de voedig goed genoeg voor 2 van deze kaarten, zijn allebei uitblazend als ik het goed gelezen heb.
Alvast bedankt!