Kosten van mobiel bellen in het buitenland

Pagina: 1
Acties:

• Goldme
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-04 22:01
Ik neem binnenkort een abonnement en ga op vakantie naar zweden. Ik vroeg me af hoe de belkosten zijn opgebouwd voor de verschillende mogelijkheden, ik hoef de precieze kosten niet te weten per minuut, gewoon een indicatie of het veel kost of niet:

-bellen met mobiel van N(ederland) naar Z(weden) lijkt mij duidelijk
-bellen met mobiel van Z naar Z. Lokaal mob. beltarief?
-gebeld worden vanuit Z waarbij ik me in N bevind, moet ik ook wat betalen?
-gebeld worden van Z waarbij ik me in Z bevind, betaalt de beller internationaal tarief of lokaal omdat ik me daar bevind?

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
bellen.com

• MissX
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online

MissX

She's a Bitch

duur :-) hou het op smsen

Every freaking night and every freaking day, I wanna freak you baby in every freaking way

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op donderdag 07 juni 2001 10:36 schreef Goldme het volgende:
-gebeld worden van Z waarbij ik me in Z bevind, betaalt de beller internationaal tarief of lokaal omdat ik me daar bevind?
Je hebt daar nog altijd een nederlands abonnement, je betaald dus ook internationaal tarief lijkt mij.

Ff tussendoor: Deze hoort meer thuis in IT.

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

>> [url="/listtopics.php/4"]Internet & Telefonie[/url] <<

Gelieve uw topics in het juiste forum te plaatsen :)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-01 15:02
Bellen N -> N:

Beller betaalt door eigen provider vastgesteld tarief, ontvanger betaalt niets.

Bellen N -> Z:

Beller betaalt door eigen provider vastgesteld binnenlands tarief en ontvanger betaalt internationaal tarief dat afhangt van de afspraak tussen de nationale provider van de ontvanger en de provider waar de ontvanger op dat moment aangemeld staat.

Bellen Z -> N:

Beller betaalt internationaal tarief dat afhangt van de afspraak tussen de nationale provider van de beller en de provider waar de ontvanger op dat moment aangemeld staat, ontvanger betaalt niets.

Bellen Z -> Z:
Zowel beller als ontvanger betalen internationaal tarief dat afhangt van de afspraken tussen de nationale providers van de beller en de ontvanger en de providers waar de beller en ontvanger op dat moment aangemeld staan.

Ik ben er vanuit gegaan dat beller en ontvanger beiden beschikken over een Nederlands abonnement.

Houdoe

• warp
  • Niet online
Op donderdag 07 juni 2001 10:36 schreef Goldme het volgende:
Degene die jou belt betaalt tot aan de grens, de rest is voor jouw rekening.
Pagina: 1