Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker013
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-09 15:24
Beste medetweakers. Ik heb een tijdje terug de examen 70-680 gedaan en ik heb deze niet gehaald. Deze examen zag in het pakket van de training die ik heb gehad. Hierna heb ik gebruik gemaakt van de second shot voucher. Deze heb ik ook niet gehaald.

Nu wil ik via Prometric weer een examen boeken. (vind het een onhandige site) En dit wil ik op eigen kosten doen. Ik wil graag weten of er vouchers zijn kortingscodes waardoor ik niet de volle hap moet betalen en hoe ik voor de zekerheid een voucher kan krijgen voor een second shot. Mochten deze er niet zijn dan moet ik maar de volle mep het is uiteraard een investering in mijzelf.

Wie kan me hiermee helpen aub. Ik wil deze heel graag afronden het wordt een beetje een doorn in het oog en ik wordt steeds onzekerder hoe langer ik wacht.

Alle tips zijn welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMD-Snake
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-11-2022
Second Shot is een actie die van tijd tot tijd terugkomt op bepaalde examens. Dus niet eens alles. Je moet ook een voucher voor een examen hebben gekocht dan met daarop Second Shot. Zoek dus eerst uit of voor 70-680 er nu een Second Shot actie loopt.

Korting vouchers vindt je in de MS Press boeken terug. Krijg je iets van 10% of 15% korting afhankelijk van welk boek en wanneer je het hebt gekocht.

Anders gewoon boeken. Zie de extra kosten dan als motivatie om heel goed te leren en te oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethalis
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Als je 2 keer achter elkaar voor hetzelfde Microsoft examen zakt, moet je wellicht iets aanpassen aan de manier waarop je aan het leren bent.

Oefen je eigenlijk wel met proefexamens?

Mijn ervaring met Microsoft examens is vaak dat de examens zelf heel erg lijken op de proefexamens die op de CD / DVD worden meegeleverd bij de Microsoft Press boeken. Het concept is elke keer hetzelfde en ik ben dan ook nog nooit gezakt voor een Microsoft examen.

Kortom: als je alle proefexamens goed kunt doen, dan moet het echte examen ook lukken.

PS:
Ze heten "training kit exam preps".

[ Voor 3% gewijzigd door Lethalis op 26-11-2013 11:31 ]

Ask yourself if you are happy and then you cease to be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker013
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-09 15:24
Bedankt voor de tips. Ik moet zeggen dat ik de proefexamens die ik heb niet echt vond overeenkomen met de examens ik had een volwaardige training gehad maar niet aansluitend een examen. Dat deed ik ivm drukte paar maanden later. Toen heb ik cbt nuggets videos gevolgd en proefexamens. En de tweede keer proefexamens en de braindumps die ik als advies had meegekregen van een medewerker van het opleidingsinstituut. Maar ook dat dit hielp niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Ik heb wel is een voucher gekocht via vouchers4exam.com. Duurt wel even voordat die binnen komt en slechts dezelfde maand geldig.

Aangezien mijn werkgever niet een bedrag betaald, maar per poging bestel ik nu gewoon direct bij Prometric.

Even Google'en naar "Second Shot" kwam ik uit op het volgende. Bij eerste keer invoeren en als je het niet haalt bij de tweede weer invoeren en is die gratis. Zelf heb ik elke keer met Second Shot altijd gehaald..

edit:
Proef examens zijn ideaal. Visual CertExam Suite (20 euro volgens mij) icm met http://www.examcollection.com/

[ Voor 7% gewijzigd door Deveon op 26-11-2013 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:06

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Handig inderdaad, maar niet legaal. (Ik heb ze zelf ook gebruikt).

Tip: niet gaan zitten stampen, en tig proefexamens maken. Daar leer je zo weinig van.
Maak de proefexamens met het boek er bij, zodat je echt weet wat je doet. Dat maakt het leren ook wat leuker :)

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethalis
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Nyarlathotep schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:58:
Tip: niet gaan zitten stampen, en tig proefexamens maken. Daar leer je zo weinig van.
Maak de proefexamens met het boek er bij, zodat je echt weet wat je doet. Dat maakt het leren ook wat leuker :)
Zo doe ik het ook altijd.

Ik bestudeer eerst het boek.
Daarna maak ik de bijbehorende proeftentamens. Terwijl je die doet, kun je aangeven welke opdrachten meer aandacht behoeven. Daarna kijk ik het na en bestudeer ik nog eens de vragen die ik fout had en de vragen waarvan ik het antwoord niet zeker wist (en zoek ik ook op waarom in het boek).

Vervolgens herhaal ik dat riedeltje een paar keer.

En dan kan het bijna niet meer fout gaan.

Het is voor mij de meest effectieve manier van leren en het zorgt ervoor dat ik de focus leg op de dingen die ik nog niet goed weet en vooral niet te vaak de dingen ga herhalen die ik wel weet. En het voorkomt ook dat ik de focus onbewust op de verkeerde onderwerpen leg. Het doen van een proeftentamen zorgt ervoor dat je je bewust wordt van wat je al wel goed beheerst, en wat niet. En dat laatste pak ik dan doelgericht aan.

[ Voor 21% gewijzigd door Lethalis op 27-11-2013 11:14 ]

Ask yourself if you are happy and then you cease to be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalfreak
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:30

Metalfreak

Hoije woh!

Nyarlathotep schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:58:
Handig inderdaad, maar niet legaal. (Ik heb ze zelf ook gebruikt).
Maar iedereen doet het en zelfs de examenlocatie gaf destijds tussen neus en lippen toe dat je gek bent als je ze niet gebruikt. Het zijn gewoon de volledige officiële examens, aan de commentaren eronder kun je zien of het de juiste zijn.
Ben ik ook met je eens, maar het meeste leer je toch in de praktijk. Wel zijn bijvoorbeeld CBT Nuggets beter om mee te studeren, het wordt voor je uitgelegd op een niet zo saaie manier. Die boeken van Microsoft zijn goed om de haard mee aan te maken en de kast te vullen, maar je komt er niet doorheen zonder 313x in slaap gevallen te zijn, zo ontzettend droog zijn die. Maar je bent eigenlijk wel stom bezig als je niet na het studeren de preofexamens gaat leren. Ken mensen die het boek van buiten kenden, maar nog niet slaagden. Er komen ook vragen voorbij over stof die niet in het boek behandeld wordt bijvoorbeeld.

Wat voor mij ook werkt zijn die proefexamens met uitleg waarom een bepaald antwoord goed of fout is. Dat moet je dan wel goed doornemen. Bij één van die examens leerde ik daar nog het meeste van.

[ Voor 7% gewijzigd door Metalfreak op 27-11-2013 16:00 ]

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

Pagina: 1