Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 536279

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik ben opzoek naar een PS3 voor eigen gebruik. Nu heb ik iemand gevonden die hem aan mij wil verkopen.

De playstation 3 is helemaal in orde, netjes met aankoop bon etc. Hij bied daarnaast ook nog 3 digitale spellen aan uit een amerikaanse PSN Store.

Hij steld voor om zijn oude account er op te laten staan en dat ik er volgens mee zou kunnen spelen.
Ik heb hier zelf weinig ervaring in, en zou graag jullie mening willen horen.

Groet,

Steven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-07 22:13

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Waar wil je onze mening dan over? Of dit een goede deal is?

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 536279

Topicstarter
Of het mogelijk is dat ik zijn digitale spellen kan spelen, want die staan op zijn oude account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
Ja. Ik zou echter na aankoop bij de betaler thuis je paswoord aanpassen.

[ Voor 92% gewijzigd door DarkElement op 26-11-2013 18:11 ]

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay_Snake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-03 07:21
DarkElement schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 18:11:
Ja. Ik zou echter na aankoop bij de betaler thuis je paswoord aanpassen.
Hij kan vast ook zijn wachtwoord eventueel aanpassen via de sony site, dan zou je met de gebakken peren zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerowyn88
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15-08-2024
Ik zou het niet doen, hij blijft altijd eigenaar van zijn account en kan altijd, dmv ID of wat dan ook, zijn account terugkrijgen.

Daarnaast is het account van hem via de amerikaanse store gekoppeld aan die games, daardoor zul je waarschijnlijk niet EU games kunnen koppelen hieraan, dit durf ik echter niet met 100% zekerheid te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 28-07 05:44
Je kan gewoon met je eigen NL accounts de games spelen die gekoppeld zijn aan zijn US account. Enige voorwaarde is dat de PS3 als primair systeem moet worden gezet, dus hij mag niet een 2e PS3 activeren met dat account. Als je ervoor kan zorgen dag je het wachtwoord én emailadres (zeer belangrijk, want dan kan hij geen wachtwoord herstel doen;) ) kan wijzigen, dan kan jij gewoon met je eigen PSN account die games spelen.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Gezien het een vraag/probleem betreft, verplaatst naar Spielerij - Problemen & Vragen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1