Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Glassfish method-monitoring: Alle resultaten altijd 0

Pagina: 1
Acties:

• hiekikowan
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-11 16:03
Goedemorgen,

Ik worstel nu al enige tijd met een vervelend probleem. Ik heb een zeer simpele webservice welke ik via Netbeans deploy naar GlassFish 3.1.43. Het deployen gaat prima en ik kan mijn SOAP-methodes dan ook prima aanroepen.

Nu moet ik wat monitoring uitvoeren op een methode in mijn enige bean. Ik heb via de webbased admin-console in mijn server-config->monitoring alles op HIGH gezet. Dit is de enige config welke ik heb. Ook staat in de default-config->monitoring alles op HIGH.

Via het tabblad Monitoring te vinden onder 'server' kan ik nu de te monitoren methode selecteren. Dit suggereert in mijn ogen dat ik de monitoring goed ingesteld heb, aangezien dit eerder niet mogelijk was. Echter, de statistics welke vervolgens weergegeven worden zijn en blijven altijd 0. Het gaat hier bijvoorbeeld om ExecutionCount e.d.

Ook via asadmin (de CLI-tool) zijn de resultaten van
code:
1
get --user admin --monitor server.applications.TravelApp.*

altijd 0...

Heeft iemand enig idee wat ik kan doen om mijn statistieken wel in te kunnen zien?

Alvast bedankt!