Laptop ging vanavond definitief dood, iemand heeft mij het een en ander geadviseerd om een desktop te bouwen.
Ik wil er mee kunnen gamen, ik speel League of Legends, Skyrim, Bioshock Inifite en Anno 2070. Deze wil ik op redelijk hoge kwaliteit kunnen spelen. Zonder dat ik een straalkachel krijg die ondertussen mijn thee kan zetten.
Ik heb op Azerty.nl de volgende selectie gemaakt. Alleen nog het beeldscherm moet ik er bij kiezen.
*Fractal Design Core 1000 - Towermodel - micro Stukprijs € 27,90
*Kingston HyperX blu - Geheugen - 8 GB : 2 x 4 Stukprijs € 74,90
*Seagate Barracuda ST2000DM001 - Vaste schijf Stukprijs € 75,00
*AMD A serie A10-5800K - 3.8 GHz - 4 cores Stukprijs € 105,90
*StarTech.com PCI Wireless N Adapter - 300 Mbps Stukprijs € 27,47
*Corsair VS Series VS350 - Voeding ( intern ) - Stukprijs € 30,90
*ASRock FM2A55M-HD+ - Moederbord - Micro-ATX -Stukprijs € 44,90
Ik heb weinig ervaring met desktops bouwen, altijd al standaard bouwsels gehad. Klopt dit een beetje of mis ik dingen. Ook vraag ik mij af of ik genoeg ''kracht'' heb om te doen wat ik wil. Prijs maakt niet heel veel uit, past wel in mijn budget. Aanwijzingen, tips? Roep het maar.
Ik wil er mee kunnen gamen, ik speel League of Legends, Skyrim, Bioshock Inifite en Anno 2070. Deze wil ik op redelijk hoge kwaliteit kunnen spelen. Zonder dat ik een straalkachel krijg die ondertussen mijn thee kan zetten.
Ik heb op Azerty.nl de volgende selectie gemaakt. Alleen nog het beeldscherm moet ik er bij kiezen.
*Fractal Design Core 1000 - Towermodel - micro Stukprijs € 27,90
*Kingston HyperX blu - Geheugen - 8 GB : 2 x 4 Stukprijs € 74,90
*Seagate Barracuda ST2000DM001 - Vaste schijf Stukprijs € 75,00
*AMD A serie A10-5800K - 3.8 GHz - 4 cores Stukprijs € 105,90
*StarTech.com PCI Wireless N Adapter - 300 Mbps Stukprijs € 27,47
*Corsair VS Series VS350 - Voeding ( intern ) - Stukprijs € 30,90
*ASRock FM2A55M-HD+ - Moederbord - Micro-ATX -Stukprijs € 44,90
Ik heb weinig ervaring met desktops bouwen, altijd al standaard bouwsels gehad. Klopt dit een beetje of mis ik dingen. Ook vraag ik mij af of ik genoeg ''kracht'' heb om te doen wat ik wil. Prijs maakt niet heel veel uit, past wel in mijn budget. Aanwijzingen, tips? Roep het maar.