Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• bambinodekat
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-02-2024
Mijn mp3-speler heeft het begeven en ik ben op zoek naar een nieuwe, maar ik weet niet wat te kiezen.

Mijn muziekbestanden zijn allemaal 128-320kbps MP3 en mijn hoofdtelefoon is een Sennheiser HD25-1 II.

Hij moet wel minstens 8GB ruimte hebben, liefst nog 16GB.

Ik zat te denken aan een Sony NWZ-E585 of een Apple iPod Nano 7G.

Wat denken jullie?

Ik wil niet meer uitgeven dan 170 euro.

[ Voor 5% gewijzigd door bambinodekat op 25-11-2013 19:17 ]

• larsiey
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21:14
Op de Vraag & Aanbod staan nog een paar iPod Classis 160GB aangeboden.
Erg leuke apparaatjes.

V&A aangeboden: Apple iPod Classic 160GB Zilver Met Iskin

Nieuw zijn ze jammer genoeg over je budget.

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Een ipod aanraden aan iemand met een echte koptelefoon :/

Neem of een Cowon[duur] of een Sandisk Sansa Clip+ of Zip. Ja, ik ben serieus.

Die dingen zijn inderdaad spotgoedkoop, maar draaien eenmaal gerockboxed ongeveer alles af, hebben zeer goede geluidskwaliteit [veel beter dan iPod classics], kunnen zwaardere koptelefoons, zoals de HD-25, makkelijk aandrijven, je kan met RB er 64GB micro SDXC kaartjes inproppen,

Nadeel: kleine schermpjes.

Naar mijn mening zijn die kleine Sansa dingen gewoon de beste mp-3 spelers die je kan kopen.

People as things, that’s where it starts.

• bambinodekat
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-02-2024
Net omdat die Sandisk spelertjes zo'n klein scherm hebben, zitten ze niet echt in mijn keuze.
Verder zijn ze perfect.

En Cowon vindt ik dat ze koud geluid geven.

[ Voor 16% gewijzigd door bambinodekat op 25-11-2013 19:52 ]

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Waarom heeft een MP-3 speler een groot scherm nodig? Rockbox is duidelijk genoeg om mee te navigeren zonder dat je een bril nodig hebt hoor. Mijn moeder heeft er ook eentje, en ik hoor haar er nooit over mekken.

People as things, that’s where it starts.

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-10 11:21
Die Sandisk Sansa Clip+ is een prachtige kleine mp3 speler die super geluid geeft, prima (klein) schermpje, leuke prijs. Ik heb ook een 8GB versie daarvan en een collega ook en zijn beide zeer enthousiast over.

Verwijderd

VasZaitsev schreef op maandag 25 november 2013 @ 19:36:
Een ipod aanraden aan iemand met een echte koptelefoon :/

Neem of een Cowon[duur] of een Sandisk Sansa Clip+ of Zip. Ja, ik ben serieus.

Die dingen zijn inderdaad spotgoedkoop, maar draaien eenmaal gerockboxed ongeveer alles af, hebben zeer goede geluidskwaliteit [veel beter dan iPod classics], kunnen zwaardere koptelefoons, zoals de HD-25, makkelijk aandrijven, je kan met RB er 64GB micro SDXC kaartjes inproppen,

Nadeel: kleine schermpjes.

Naar mijn mening zijn die kleine Sansa dingen gewoon de beste mp-3 spelers die je kan kopen.
Ipods staan echter wel bekend om hun krachtige Wolfson DAC (in ieder geval de oudere modellen) en zijn daarom meer dan een interessante optie.

• 107mb
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:43
ik heb zelf een iPod Nano 4th Generation, en dit zijn meer dan behoorlijke audio-spelers. Er zit i.i.g. een beter geluid in dan mijn iPhone 4s.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:06

FeaR

In GoT we trust

MP3-spelers vallen onder Overige en aangezien het om een aankoopadvies gaat past dit topic beter in Mobile Aankoopadviesforum.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1