Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Mijn vriendin heeft een Nokia Lumia 620, terwijl ik een Android telefoon heb. Mijn Google Calendar wordt via een .ics bestand in haar Windows Live Calendar geladen, en vandaar uit gesynchroniseerd naar haar telefoon. Mijn agenda is dan read only, maar dat is geen probleem. Andersom wordt haar WLC in mijn GC geladen als read only.

Het probleem zit bij het verwijderen van entries in mijn GC. Zij kan dit niet doen, aangezien ze enkel read only toegang kan hebben (meer dan read only lukt niet...). Ik had een aantal entries zelf verwijderd, aangezien mijn planning gewijzigd was. Deze worden ook verwijderd in haar WLC, maar enkel online wanneer ze hem via de PC raadpleegt. Op haar telefoon blijven ze echter staan, terwijl de rest van de synchronisatie (nieuwe items) wel prima werkt.

De vraag is nu: hoe krijg ik deze entries uit haar agenda op haar telefoon? Liefst zonder een reset naar fabrieksinstellingen te doen... Een gewone reset en het opnieuw importeren van de GC heeft geen resultaat gehad.