Hallo allemaal,
mijn oude Acer computer is langzamerhand aan vervanging toe en ben daarom op zoek naar een nieuwe PC. Nu zag ik bij Aldi de volgende aanbieding:
SSD PC Medion Akoya P5245 D (MD 8873)
Dat leek mij wel een redelijke PC voor een schappelijke prijs (toch?
). Ik gebruik mijn PC voornamelijk voor mijn studie (internet, Microsoft Office, SPSS, etc.) en voor het spelen van games. Ook heb ik op mijn Acer PC, via een s/pdif connectie, een 5.1 Home Cinema Systeem aangesloten. Echter op deze Aldi PC zit geen s/pdif aansluiting.
Nu was mijn vraag, heeft iemand een (goedkope) optie hoe ik mijn 5.1 Home Cinema Systeem (aansluitingen: HDMI/Scart/Usb/optische audio ingang) alsnog kan uitsluiten op deze Aldi PC? De HDMI port op de Aldi PC is helaas al bezet door mijn monitor, dus dat is ook geen oplossing
.
Alvast bedankt,
Wildman!
mijn oude Acer computer is langzamerhand aan vervanging toe en ben daarom op zoek naar een nieuwe PC. Nu zag ik bij Aldi de volgende aanbieding:
SSD PC Medion Akoya P5245 D (MD 8873)
Dat leek mij wel een redelijke PC voor een schappelijke prijs (toch?
Nu was mijn vraag, heeft iemand een (goedkope) optie hoe ik mijn 5.1 Home Cinema Systeem (aansluitingen: HDMI/Scart/Usb/optische audio ingang) alsnog kan uitsluiten op deze Aldi PC? De HDMI port op de Aldi PC is helaas al bezet door mijn monitor, dus dat is ook geen oplossing
Alvast bedankt,
Wildman!