Game zonder CD

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickerttt
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-09 17:23
Hoihoi

Ik ben op zoek naar spellen welke ik op mijn asus transformer book T100 met windows 8,.1 kan spelen, dit mogen ook oudere spellen zijn.
Het moet natuurlijk wel zonder CD te spelen zijn.
Ik heb zelf Anno 1602 en Age of Empires geprobeerd maar dit schijnt niet te werken op 1 of andere manier,
Zijn hier nog mensen welke suggesties voor spellen hebben ?

Alvast bedankt o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-09 20:16
Een game kopen en er dan een no cd crack over gooien lijkt me geen probleem. Misschien moet je dat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Ik heb er zelf niet echt ervaring mee, maar programma's als clonedrive, daemon tools of virtualcd zouden dit mogelijk moeten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDillinger
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online
Henk007 schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:57:
Ik heb er zelf niet echt ervaring mee, maar programma's als clonedrive, daemon tools of virtualcd zouden dit mogelijk moeten maken.
Volgens mij is TS enkel op zoek naar spellen (lees: titels) die zonder CD te spelen zijn. Zo van: bij winkel X kun je spel Y downloaden en dan spelen.
@TS: klopt dat? dan zou je Steam kunnen downloaden. Via dat programma kun je heel veel spellen kopen, waarna je ze kunt downloaden en spelen. Komt dus geen CD aan te pas en ze hebben heel veel titels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:56

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Denk inderdaad het verhaal wat WWAS meer richting de vraag van de TS is :P

Maar Steam is inderdaad een goede optie, binnen Windows 8 heb je ook nog de mogelijkheid om games in compatibiliteitsmodus te zetten voor voorgaande Windows versies, werkt lang niet altijd, maar is een poging waard.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 11:07

TheNephilim

Wtfuzzle

Misschien is Age of Empires 2: HD wat voor je?

http://store.steampowered.com/app/221380/

[ Voor 12% gewijzigd door TheNephilim op 25-11-2013 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickerttt
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-09 17:23
thx voor de reacties, ja steam is zoiets wat ik zocht.
Ik zoek ook wel eens oudere spellen, en zijn deze spellen bij Steam hierop aangepast ?
Ik bedoel deze spellen waren voor XP oa, vaak voor windows7/8 moest je hiervoor patch downloaden om ze te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:11
Anders Good old games? http://www.gog.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:43

Cyphax

Moderator LNX
Rickerttt schreef op maandag 25 november 2013 @ 17:19:
thx voor de reacties, ja steam is zoiets wat ik zocht.
Ik zoek ook wel eens oudere spellen, en zijn deze spellen bij Steam hierop aangepast ?
Ik bedoel deze spellen waren voor XP oa, vaak voor windows7/8 moest je hiervoor patch downloaden om ze te kunnen spelen.
Voor de link die Arnlith hierboven meldt, van gog.com geldt dat in principe: dit is echt een prachtig adres voor oudere games maar ze steken toch de moeite erin om ze op je moderne machine aan de praat te krijgen. :)

Saved by the buoyancy of citrus

Pagina: 1