Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

zinloze antwoorden in polls....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Poll:
Heb jij problemen met Exchange onder Android 4.4?

Antwoord:
Nee, ik heb geen Android 4.4/Exchange-account

Moet ik écht gaan vertellen waarom dat geen relevant informatie is ?

Dat het nogal wiedes is dat je geen problemen hebt met een product dat je niet bezit? Dat het derhalve geen informatie is? En dus alleen maar een vervuiling van de resultaten van de poll?

Waarom staat die optie er bij?

Is het omdat je anders de resultaten niet kan bekijken? (Ik vond geen ander methode)
Is het omdat men denkt dat Tweakers klikgrage onnozelaars zijn?

En waarom laat je in de resultaten die optie zien? Het heeft toch geen enkel nut? Levert nul komma nul informatie, en maakt het lastiger om de daadwerkelijke informatie af te lezen.

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:44

Standeman

Prutser 1e klasse

En je probleem is :?

Overigens staan er van tijd tot tijd ook nog wel grappige opties tussen :)

[ Voor 66% gewijzigd door Standeman op 25-11-2013 16:12 ]

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

.

[ Voor 89% gewijzigd door evilution op 22-03-2018 15:36 ]

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik vind het best interessant om te weten dat de meeste Tweakers geen Android 4.4 / Exchange-account gebruiken. Je kan ook doorslaan zeg ...

[ Voor 7% gewijzigd door pven op 25-11-2013 16:14 . Reden: ff wat bold toegevoegd :-D ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:36

rob_erwt

What does this button do?

De kans is vrij groot dat als die optie er niet was geweest hier nu een topic had gestaan waarin geklaagd werd dat de user een poll zag waar geen optie voor hem bij stond...

Dus om terug te grijpen naar de door jou gegeven opties (bij gebrek aan een betere :P): 'Is het omdat men denkt dat Tweakers klikgrage onnozelaars zijn?'

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:44
Ik heb op die optie geklikt. Ben ik nu zinloos ?

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:50

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Ik vind het eigenlijk wel interessante informatie, ik mis wel vaker dit soort antwoorden bij polls. Net zoals bij degene over virusscanner op je mobiel/tablet. Ik heb geen tablet maar als ik zeg; smartphone wel, tablet niet. Lijkt het alsof ik wel een tablet heb maar het daar niet installeer. Dus meer antwoordmogelijkheden is beter!

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-11 15:40
Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:09:
Poll:
Is het omdat men denkt dat Tweakers klikgrage onnozelaars zijn?
Het feit dat er mensen zijn die op die optie klikken, zegt wel wat, toch? :P

Los daarvan: er is nu geen manier om de antwoorden van een poll te zien in een artikel, zonder dat je er op stemt. Het risico bestaat dat mensen op andere dingen gaan klikken om de antwoorden te kunnen zien. Dan is dit een tussenweg om mensen én in staat te stellen de antwoorden te zien, én de resultaten juist niet te vervuilen.

Ik ben helemaal geen stagiair

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Het is een optie om de resultaten van de poll juist niet te vervuilen.

Sommige mensen willen érgens op klikken, en dan kiezen ze een optie die het dichtst bij hun werkelijkheid ligt. Door deze optie aan te bieden kunnen de 'ik moet klikken ondanks dat de poll niet op mij van toepassing is'-resultaten genegeerd worden en worden de overige opties niet vervuild.

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

• Joost
spone schreef op maandag 25 november 2013 @ 19:10:
Het is een optie om de resultaten van de poll juist niet te vervuilen.

Sommige mensen willen érgens op klikken, en dan kiezen ze een optie die het dichtst bij hun werkelijkheid ligt. Door deze optie aan te bieden kunnen de 'ik moet klikken ondanks dat de poll niet op mij van toepassing is'-resultaten genegeerd worden en worden de overige opties niet vervuild.
Dat ook. Het zou een idee kunnen zijn om de optie wel aan te bieden, maar niet in de resultaten te tonen (of apart, op een andere manier). Ik ben alleen bang dat onze lieve devvers het daarvoor nu te druk hebben.

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 30-10 12:53

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Druk je bril even wat verder aan. Moet ik écht gaan vertellen waarom dat wel relevantE (als je bold gebruikt, spel het dan op zijn minst goed btw..) informatie is?
Alle informatie is relevant, het is alleen maar net in welke context je dit doet. Sommige zijn iets te serieus en zullen nooit grappige dingen snappen / zien. Feit blijft dat je nu zowel weet wie het probleem heeft, en wie niet. Daarbij weet je ook nog eens het percentage wie helemaal geen Andriod of Exchange heeft.

Beetje jammer dat ik je dit moet gaan vertellen voor iemand met een Dr. voor zijn naam.

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:16

sjaool

Every life should have 9 cats

Zulke antwoorden houden het forum en site ook lekker luchtig. Why so serious? ;)

"When you grow up your heart dies"

Verwijderd

Topicstarter
Joost schreef op maandag 25 november 2013 @ 19:04:
[...]
Het feit dat er mensen zijn die op die optie klikken, zegt wel wat, toch? :P
Los daarvan: er is nu geen manier om de antwoorden van een poll te zien in een artikel, zonder dat je er op stemt. Het risico bestaat dat mensen op andere dingen gaan klikken om de antwoorden te kunnen zien. Dan is dit een tussenweg om mensen én in staat te stellen de antwoorden te zien,
Aangezien het in (dit geval) nodig is om te klikken om de resultaten van de poll te bekijken, zegt het niet veel meer dan de bezoekers snappen dat de Tweakers website krakkemikkig in elkaar zit, en ze dus verplicht worden het maar met onnozel work-arounds te doen...

Daar is weinig lollig's aan... Het is beschamend.

Maar ik begrijp uit dit antwoord dat het dus inderdaad een bewuste work-around is om een gemis in de polls op te lossen? Wordt het dan verdorie niet eens tijd om gewoon een link te geven waardoor je de poll kunt bekijken zonder 'm in te vullen?
én de resultaten juist niet te vervuilen.
De resultaten worden net zo hard vervuild met verkeerde antwoorden, als met onzinnige antwoorden. Je hebt nu 80% met non-informatie in de poll verwerkt, waardoor de daadwerkelijke informatie minder aanschouwlijk is.

Het "voordeel" van onzinnige antwoorden is dat ik ze weg kan laten.... maar dan moet ik wel gaan zitten hoofdrekenen om te zien hoe groot de percentages zijn wat betreft de zinvolle antwoorden. Dat is gewoon absurd. Waarom niet gewoon de noodzaak van een onzin antwoord wegnemen?
douweegbertje schreef op maandag 25 november 2013 @ 19:31:
Druk je bril even wat verder aan. Moet ik écht gaan vertellen waarom dat wel relevante informatie is?
Ja graag. Ik ben heel benieuwd hoe het niet bezitten van een android 4.4 systeem relevant is voor het bepalen hoeveel android 4.4 gebruikers last hebben van de problemen met exchange.

Ik kan je het antwoord al vooraf geven: het is per definitie niet relevant.

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:39

timovd

Voorsprong door techniek

Tsja.. schandalig! Ook in de huidige poll:
Ik zit nog steeds op Videotex
Dat mensen hier op klikken kan toch helmaal niet, of is Tnet ook te bereiken via Videotex? Laten we Tnet gaan boycotten.

Is sarcastisch

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-11 13:45

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:23:
[...]

Aangezien het in (dit geval) nodig is om te klikken om de resultaten van de poll te bekijken, zegt het niet veel meer dan de bezoekers snappen dat de Tweakers website krakkemikkig in elkaar zit, en ze dus verplicht worden het maar met onnozel work-arounds te doen...

Jouw reactie is lollig genoeg ;w

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• Joost
Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:23:
[...]

Maar ik begrijp uit dit antwoord dat het dus inderdaad een bewuste work-around is om een gemis in de polls op te lossen? Wordt het dan verdorie niet eens tijd om gewoon een link te geven waardoor je de poll kunt bekijken zonder 'm in te vullen?

[...]

De resultaten worden net zo hard vervuild met verkeerde antwoorden, als met onzinnige antwoorden. Je hebt nu 80% met non-informatie in de poll verwerkt, waardoor de daadwerkelijke informatie minder aanschouwlijk is.

Het "voordeel" van onzinnige antwoorden is dat ik ze weg kan laten.... maar dan moet ik wel gaan zitten hoofdrekenen om te zien hoe groot de percentages zijn wat betreft de zinvolle antwoorden. Dat is gewoon absurd. Waarom niet gewoon de noodzaak van een onzin antwoord wegnemen?
Ja, ik zou die optie ook liever hebben, dat je gewoon de resultaten kunt zien. Maar daar kan de redactie verder ook niet zo heel erg veel aan doen.

Verwijderd

Topicstarter
Hoe ver zit de redactie van de devvers vandaan? Je kunt toch eens een prop papier in hun richting gooien. })

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23-11 13:38

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:46:
Hoe ver zit de redactie van de devvers vandaan? Je kunt toch eens een prop papier in hun richting gooien. })
Tenzij er een uitgeprint ticket op dat papier staat gooien we hem net zo hard terug ;)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Verwijderd

Ircghost schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:21:
Ik vind het eigenlijk wel interessante informatie, ik mis wel vaker dit soort antwoorden bij polls. Net zoals bij degene over virusscanner op je mobiel/tablet. Ik heb geen tablet maar als ik zeg; smartphone wel, tablet niet. Lijkt het alsof ik wel een tablet heb maar het daar niet installeer. Dus meer antwoordmogelijkheden is beter!
Dit soort dingen komen in de meeste polls wel voor, en het is in de meeste polls wel degelijk relevante informatie dat de overgrote meerderheid van gebruikers heel het product niet hebben of zelfs niet eens kennen.

En serieus TS, die toon die je zet met je schrijftstijl en vette tekst... ik weet ook wel dat tussen de Duitsers wonen je omgangsvormen met andere mensen anders maakt dan in NL wonen maar dit... |:(
Pagina: 1