Welke auto koop je als jong persoon voor 2000 euro?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammort
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-01 14:34
Beste Tweakers,

Ik heb iets meer dan een jaar een Corsa C (zwarte Z12XE uit 2003) in bezit. Naar mijn mening een leuke auto maar hij verbruikt wat meer olie dan gebruikelijk. Niet echt een probleem maar aangezien er ook mensen in rijden die niet op het oliepijl letten wil ik niet dat het blok in de soep gaat lopen. Het is niet de mooiste auto meer maar de bodemprijs van deze auto's ligt zo rond de 2000 euro, ik hoop dat er dan ook minimaal voor te kunnen krijgen.

Nu gaat de zoektocht beginnen naar een auto waar je als jong persoon wel in gezien kunt worden met een betrouwbare motor. Het liefst niet zo'n zware auto met toch wel minimaal 75pk. Ik weet zelf wel wat ik mooi vind, namelijk kleine hatchbacks, maar ik weet niet zo goed wat een verstandige keuze zal zijn aangezien ik vaak koop met het oog in plaats van met het verstand 8)7 . Auto's die ik leuk vind zijn bijvoorbeeld de Ibiza 6k2, Fiesta 5e generatie, vw polo etc.

Nu de vraag aan jullie, wat zouden jullie kopen in deze situatie voor 2000 euro? Budget mag wel iets overschrijden maar meer dan 2500 absoluut niet ;). Alvast bedankt voor het meedenken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:00
Yaris T-sport, Clio 2 Ph1 RS, 106 GTI, Saxo VTS?

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammort
KillaZ schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:14:
Is het niet vaak zo dat die sport modellen zoals GTI's, GSI's, VTS etc. vaak afgetrapt zijn? Het is wel belangrijk dat de motor die er in ligt over het algemeen betrouwbaar is. Oftewel.. als ik er één koop, hoe groot is de kans dat ik motorisch gezien een miskoop doe ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-06 10:07
Dat ligt aan het onderhoud. En dat risico loop je met elke auto.
Zelf zou ik gaan voor een 106je. Een GTI of een sport.
Deze zijn niet zo duur en zo hou je ook nog over voor onderhoud. En dat onderhoud is vaak de grootste kostenpost bij zulke bedragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:02

-tom-562

Oliesjeik

Met dat budget zit je wel zo'n beetje in de markt voor afgetrapte 'snelle' auto's ;)
Zou niet mijn eerste keus als auto zijn. Vaak allemaal dezelfde soort eigenaren gehad, met de daarbij meestal het welbekende (gebrekkige :P) onderhoud.

Maar what about een Daihatsu Charade (1.3 met 90 pk, of een eerste type GTI, 1.6 met +/- 110 pk. Hetlaatste model is wel wat gevoeliger voor roest bij de achterste wielkasten) of een Starlet P9. Die zijn ook best 'vlot'

[ Voor 32% gewijzigd door -tom-562 op 25-11-2013 15:46 ]

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 31-05 22:32
Mazda MX-5 :)

Alleen letten op de kokerbalken achter, doordat niemand de ontwateringsgootjes doorprikt na de herfst. Maar RWD, retebetrouwbaar blok, 50/50 gewichtsverdeling en onafhankelijke wielophanging rondom geven veel rijplezier. De auto is ook nog eens licht en daardoor niet zo duur in de MRB. Er zijn echt bergen met accessoires leverbaar voor dit type. Neem je de 1.6 dan heb je 110 pk wat ook niet een heel drama is.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammort
Ik heb niet gezegd dat ik een hele snelle wilde, mijn huidige heeft 75pk en dat vind ik op zich prima onder de 1000 kilo. Zo'n charade of baleno vind ik ook wel geinige dingetjes. Een peugeot 106 is ook geinig, de 205 vind ik ook leuk maar is iets te oud.

De MX-5 vind ik erg leuk! Heb in het verleden al een MX-5 NB met een 1.8 gehad. Geweldige auto maar zeer onpraktisch. Verkocht en van een deel ervan dus de corsa gekocht, de rest van het geld is aan niet auto gerelateerde dingen besteed :P.

Het blijft lastig natuurlijk om een auto te vinden met een wat modernere uitstraling bij dit budget :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
106 en Saxo zijn een 205 in een iets ander jasje. Die zijn net zo verouderd.

Maarre, je vroeg niet om praktisch. :P
Weekboodschappen passen erin. Je leert snel licht pakken. :D

[ Voor 20% gewijzigd door Señor Sjon op 25-11-2013 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammort
Senor Sjon schreef op maandag 25 november 2013 @ 17:00:

Klopt, eerst instantie niet genoemd maar ik rij nog wel eens met wat vrienden ergens heen dus een achterbank is zeker prettig. De achterbak van een MX-5 is wat krap voor m'n passagiers :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:47

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Senor Sjon schreef op maandag 25 november 2013 @ 17:00:
Eh nee, de 106 en Saxo zijn beide de obese kinderen van de jaren '80/'90 Citroen AX. Die een paar jaar jonger is dan de 205 maar daar is alles mee gezegd :+

Het zijn koekblikjes, maar wel koekblikjes die niet meer dan 10 jaar oud hoeven te zijn, erg betrouwbaar (wat er niet in zit kan niet kapot), goedkoop in onderhoud en goedkoop om op de weg te houden. En ze rijden ook best lekker (heb de Saxo 1.1i van een vriend een keer in heuvels en over dijkweggetjes uitgetest - is erg goed te doen).
IMHO grootste probleem: TS vraagt behalve 'kleine hatchback waar een jong persoon in gezien wil worden' helemaal niets.

Ik mis zo'n beetje alle harde specs, zowel qua wat auto moet kunnen, wat hij mag kosten (niet zozeer aanschaf, maar verzekering, belasting en verbruik) en om dat te kunnen berekenen ook schatting van hoeveel km hij moet rijden.

Als het alleen maar om uiterlijk gaat kan niemand behalve TS wat roepen, maar als andere dingen komen kijken kunnen we allicht zinnige bijdragen doen.

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:25

nFo

Baleno 1.6, airco
http://link.marktplaats.nl/744092600

Of deze wannabee GTI, Baleno 1.8 met 121pk ;)
http://link.marktplaats.nl/742742415

[ Voor 49% gewijzigd door nFo op 25-11-2013 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:16
Starlet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93248

http://www.autoscout24.nl...?id=239856645&asrc=st&a=1

Even iets verder kijken en je hebt veel leukere auto's...
Klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:55

DropjesLover

Dit dus ->

Kijk in mijn topic, ik ben ook op zoek naar iets van <€2000 en relatief licht (ivm verbruik, wegenbelasting en verzekering) en domweg betrouwbaar.

Als je meer dan 10.000km per jaar gaat rijden is een diesel al snel €1000/jaar voordeliger!

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donnie1992
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16:38
Starlet p9 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Honda civic sedan vtec-e.

Zeer zuinig, hoog in toeren aardig goed vermogen, en geen pauper-status (itt hatchback model).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammort
IMHO grootste probleem: TS vraagt behalve 'kleine hatchback waar een jong persoon in gezien wil worden' helemaal niets.

Ik mis zo'n beetje alle harde specs, zowel qua wat auto moet kunnen, wat hij mag kosten (niet zozeer aanschaf, maar verzekering, belasting en verbruik) en om dat te kunnen berekenen ook schatting van hoeveel km hij moet rijden.

Als het alleen maar om uiterlijk gaat kan niemand behalve TS wat roepen, maar als andere dingen komen kijken kunnen we allicht zinnige bijdragen doen.
Ik denk dat je best wel wat kan met de gegeven informatie. Maar goed om het nog even aan te vullen. De auto wordt veel voor korte afstanden tot 10km gebruikt, af en toe ook voor lange afstanden. Ik wil dus graag een leuke hatchback die het liefste onder de 1050 kilo blijft en op benzine rijd. Verder wil ik toch wel minimaal iets van 75pk hebben en een betrouwbare motor (is natuurlijk ook afhankelijk van onderhoud). Deze dingen hebben allemaal effect op belasting, verzekering en een beetje op verbruik. Verbruik moet gewoon acceptabel zijn voor een klein karretje, als een auto er dus bijv. om bekend staat niet heel zuinig te zijn dan heeft deze een mindere voorkeur. Aantal km's per jaar is laag, ik gok 6000 a 8000.

Tot slot nog een kleine voorkeur voor wat kleine luxe zoals bijv. elektrische ramen of spiegels. Er zijn wat oudere bakkies die nog best wel wat aan boord hebben soms ;). Niet echt belangrijk, ik hoor gewoon graag wat jullie voor zo'n bedrag en deze 'eisen' zouden kopen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:47
Een Swiftje van bouwjaren 2000 tot 2003 voldoet aan je eisen. Betrouwbaar, goedkoop in onderhoud, belasting, en verzekering. De 1.3 16v heeft 85pk en wil best vooruit, want het ding weegt maar 850kg. Gemiddeld verbruik is ongeveer 1 op 15, 1 op 20 schijnt haalbaar te zijn. Ook geleverd met airco, elektrische spiegels en elektrische ramen :)

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Gammort schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 01:22:
[...]

Ik denk dat je best wel wat kan met de gegeven informatie. Maar goed om het nog even aan te vullen. De auto wordt veel voor korte afstanden tot 10km gebruikt, af en toe ook voor lange afstanden. Ik wil dus graag een leuke hatchback die het liefste onder de 1050 kilo blijft en op benzine rijd. Verder wil ik toch wel minimaal iets van 75pk hebben en een betrouwbare motor (is natuurlijk ook afhankelijk van onderhoud). Deze dingen hebben allemaal effect op belasting, verzekering en een beetje op verbruik. Verbruik moet gewoon acceptabel zijn voor een klein karretje, als een auto er dus bijv. om bekend staat niet heel zuinig te zijn dan heeft deze een mindere voorkeur. Aantal km's per jaar is laag, ik gok 6000 a 8000.

Tot slot nog een kleine voorkeur voor wat kleine luxe zoals bijv. elektrische ramen of spiegels. Er zijn wat oudere bakkies die nog best wel wat aan boord hebben soms ;). Niet echt belangrijk, ik hoor gewoon graag wat jullie voor zo'n bedrag en deze 'eisen' zouden kopen :).
Daihatsu Charade's zijn vaak aardig 'luxe' uitgerust, alles elektrisch (ramen, spiegels), stuurbekrachtiging, centrale deurvergrendeling, getinte ramen fabrieksaf (getint is wat anders als compleet donker ;)).
Een Starlet zou mijn voorkeur hebben, mss iets 'suffer', maar wel waardevaster. En gebaseerd op een Starlet; een Toyota Paseo (min of meer een Starlet coupe met een 1.5 motor)

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Waarom rammel je die specs niet in gaspedaal.nl? Heb je heel veel hits? Dan bv airco erbij. Nog veel hits? Dan minimum vermogen hoger, etc. Zo krijg je vanzelf een selectie van <100 auto's en kan je daarin kijken wat je leuk vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-05 08:37
En wat mag zoiets rijden wel niet kosten? Met 1350 euro aan alleen aanschaf ben je er nog lang niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:27
KillaZ schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:14:
De combinatie van "Sport" of "Gti" in combinatie met "jong" is vaak een trigger voor je verzekeraar om de premie te verdubbelen. Dat kun je dus beter niet doen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:44
Is er een reden voor waarom de Peugeot 307 zo goed als nooit genoemd word in dit soort topics?
Dat is de goedkoopste fatsoenlijke uitziende auto die er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Dat fatsoenlijke is het probleem. :P De meesten vinden hem maar meh na de 106, 205, 206 en 306. Ook zijn er nog weleens probleempjes mee naar ik begreep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-06 13:08
Ik zou zo niet weten welke auto het moet worden. Kan je alleen vertellen dat je, als ik jou was, geen Peugeot, Citroen, Renault moet kopen. Heb nog nooit zoveel onderhoud gehad als met die auto's. (Zelf een 307 Sw en 206 gehad). Zwager had een Scenic. Drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:25
Nou, dan zijn jullie typische pechvogels, want ik rij al jaren Frans en ik heb nooit schrikbarende hoeveelheden onderhoud gehad. Gewoon het normale werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-05 20:49
Iedereen heeft ze eigen wij van WC eend presenteren WC eend mening.

Pech hebben kan je ook met een lamborgini die je net gekocht heb, bewijze van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-06 21:51
Pechstatistieken 2013: http://www.adac.de/_mmm/pdf/Pannenstatistik_2013_169836.pdf

2008: http://www.adac.de/_mmm/pdf/Pannenstatistik_2008_33402.pdf

Etc etc etc. Bruikbare aanwijzingen, deze onderzoekjes.

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Helaas niet bruikbaar voor modellen van >10 jaar oud.
Maar geeft inderdaad wel een goede indicatie van welk merk/type je veel geld gaat kosten.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-06 21:51
Nouja, je kan toch gewoon de oudere statistieken er bij pakken en die enigzins extrapoleren? Daarom post ik bv die van 2008, maar anders ga je gewoon nog verder terug. Gewoon Googlen op "Pannenstatistik **** pdf" waarbij ****=jaartal.

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammort
Peenutzz schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 02:15:
Een Swiftje van bouwjaren 2000 tot 2003 voldoet aan je eisen. Betrouwbaar, goedkoop in onderhoud, belasting, en verzekering. De 1.3 16v heeft 85pk en wil best vooruit, want het ding weegt maar 850kg. Gemiddeld verbruik is ongeveer 1 op 15, 1 op 20 schijnt haalbaar te zijn. Ook geleverd met airco, elektrische spiegels en elektrische ramen :)
Ja dit is wel een beetje de kant die ik op wil denk ik
-tom-562 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 09:03:
[...]

Daihatsu Charade's zijn vaak aardig 'luxe' uitgerust, alles elektrisch (ramen, spiegels), stuurbekrachtiging, centrale deurvergrendeling, getinte ramen fabrieksaf (getint is wat anders als compleet donker ;)).
Een Starlet zou mijn voorkeur hebben, mss iets 'suffer', maar wel waardevaster. En gebaseerd op een Starlet; een Toyota Paseo (min of meer een Starlet coupe met een 1.5 motor)
Ja dit is inderdaad de juiste richting voor betrouwbaarheid, ik moet me even over de looks heen zetten haha ;).
Senor Sjon schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 09:07:
Waarom rammel je die specs niet in gaspedaal.nl? Heb je heel veel hits? Dan bv airco erbij. Nog veel hits? Dan minimum vermogen hoger, etc. Zo krijg je vanzelf een selectie van <100 auto's en kan je daarin kijken wat je leuk vindt.
Dit doe ik ook wel hoor, de specs zijn het probleem ook niet zozeer. Het gaat mij om ervaring van anderen met bepaalde auto's, vandaar dat ik dit topic ben gestart ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Maar dan kan je toch een shortlist maken van de veel voorkomende auto's in die lijst en ons wat meer een richting geven? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Wat wil je b.v. per maand uitgeven? Ik zelf zou bijvoorbeeld ook gaan kijken voor de eerder aangedragen Volvo 850 T5(R), maarja, niet iedereen wilt zoveel geld uitgeven per maand aan een auto (relatief zwaar en onzuinig)

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

m19 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 10:25:
[...]
En wat mag zoiets rijden wel niet kosten? Met 1350 euro aan alleen aanschaf ben je er nog lang niet :P
In de startpost staat dan ook alleen het aanschafbudget aangegeven, de maximale running costs staan niet gedefinieerd. Daarom draag ik een auto aan die vooral 'leuk' en extreem comfortabel is om te rijden en niet zozeer de goedkoopste optie.

Als TS aangeeft bijvoorbeeld niet meer dan 200 euro per maand uit wilt geven zou ik inderdaad geen 850 T5 kopen, maar als TS een goedkope bak wilt om lekker mee te knallen en per maand niet op 100 euro meer of minder hoeft te letten zou ik geen hondenhok zoals een 1.4 Saxo o.i.d. kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:00
RocketKoen schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 10:36:
[...]

De combinatie van "Sport" of "Gti" in combinatie met "jong" is vaak een trigger voor je verzekeraar om de premie te verdubbelen. Dat kun je dus beter niet doen.
De combinaties "Aantal schade vrije jaren" + "Vermogen" + "Nieuwwaarde" naar mijn mening ;)

Yaris T-sport kost je echt niet veel in de maand hoor en is retebetrouwbaar.

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biemold
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-05 13:19
Toyota Paseo misschien niet iets? Aardig lichte auto met 90PK. Geen hatchback maar een coupé, maar dat is vast geen probleem. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Toyota MR2 zou kunnen omdat een jong persoon ws nog geen gezin heeft. Hoewel 2k dan wat veel is. Zeker afdingen naar gelang de staat van de auto.

~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 511904

Waarom denk je eigenlijk een betere auto te kunnen kopen voor hetzelfde bedrag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
KillaZ schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:40:
[...]

De combinaties "Aantal schade vrije jaren" + "Vermogen" + "Nieuwwaarde" naar mijn mening ;)

Yaris T-sport kost je echt niet veel in de maand hoor en is retebetrouwbaar.
Nee, ze hebben of een lijst auto's op een "zwarte lijst" of ze hanteren een PK grens.
In combinatie met de leeftijd. Mensen onder de 25 rijden namelijk 4x zoveel schade als de gemiddelde automobilist.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rewind.
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-05 17:26
VW Lupo of Seat Arosa? Paar weken geleden Lupo voor m'n vriendin gehad, prima auto!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RisingSun
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:46
Als je ook iets betrouwbaar wilt zou ik gaan voor een Mazda 323F model BJ, onverwoestbare 1,6 16v die niet teveel meer kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

MrJayMan schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 18:06:
Toyota MR2 zou kunnen omdat een jong persoon ws nog geen gezin heeft. Hoewel 2k dan wat veel is. Zeker afdingen naar gelang de staat van de auto.
Ik denk dat een goede MR2 wel meer als 2k kost, of je zit in de categorie afgetrapte bakken met 10 vorige eigenaren

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
rewind. schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 18:35:
VW Lupo of Seat Arosa? Paar weken geleden Lupo voor m'n vriendin gehad, prima auto!
Evenveel ruimte als een mx-5, waar bij de mx-5 wel een kratje bier in de achterbak past. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:17

Wok

Dakloos...

dion_b schreef op maandag 25 november 2013 @ 18:18:
[...]

Eh nee, de 106 en Saxo zijn beide de obese kinderen van de jaren '80/'90 Citroen AX. Die een paar jaar jonger is dan de 205 maar daar is alles mee gezegd :+
offtopic:
De AX was in zekere zin juist wel vernieuwend, want de TU-motorenfamilie debuteerde in de AX. De 205 werd ten tijde van de introductie van de AX (1986) nog geleverd met de 'kantelblokjes' (XV/XW/XY) - met uitzondering van de GTI en CTI (welke voorzien waren van XU-motoren). De TU-motorenfamilie vond pas bij de eerste (grote) facelift (eind 1987) zijn weg naar de 205.

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RisingSun schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 18:36:
Als je ook iets betrouwbaar wilt zou ik gaan voor een Mazda 323F model BJ, onverwoestbare 1,6 16v die niet teveel meer kosten.
Is inderdaad ook een aanrader ja! Maat van me heeft er jaren met veel plezier en weinig kosten mee gereden. Alhoewel sommige uitvoeringen er wel een beetje suf uit zien vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammort
Ik denk dat ik inmiddels wel een beetje weet wat ik wil. Ik wil een japans naaimachientje die voor weinig geld op de weg te blijven is. Ik had overigens ook in de startpost aangegeven dat ik een hatchback wil :P. Een Mazda, Honda, Toyota, Suzuki etc. zijn merken waar ik naar kijk nu. Ik wil liever wegblijven van de Franse en Duitse auto's. Beetje eigenwijs want er zit wel wat leuks tussen maar soms heb je gewoon zin in Aziatisch ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Of een Honda Civic, alleen jammer dat meer dan de helft op marktplaats bestaat uit sjonnie tuning modellen. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 555688

er staat op marktplaats een heel leuke suzuki cappucino, cabrio met hardtop. airco. achterwielaandrijving en twincam turbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Gammort schreef op woensdag 27 november 2013 @ 17:37:
Ik denk dat ik inmiddels wel een beetje weet wat ik wil. Ik wil een japans naaimachientje die voor weinig geld op de weg te blijven is. Ik had overigens ook in de startpost aangegeven dat ik een hatchback wil :P. Een Mazda, Honda, Toyota, Suzuki etc. zijn merken waar ik naar kijk nu. Ik wil liever wegblijven van de Franse en Duitse auto's. Beetje eigenwijs want er zit wel wat leuks tussen maar soms heb je gewoon zin in Aziatisch ;).
Je hebt aangegeven dat je ze mooi vindt, niet dat ze verplicht zijn. :P

• Gammort
Senor Sjon schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:35:
[...]

Je hebt aangegeven dat je ze mooi vindt, niet dat ze verplicht zijn. :P
Haha fair enough :+ :)
Klopt, maar dat dus :P

• Oyster
  • Niet online

Oyster