Budget laptop best buy oktober niet zo best

Pagina: 1
Acties:

• bobr16
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15-01-2025
16 oktober heb ik n.a.v. de Tweakers oktober best buy (reviews: Laptop Best Buy Guide: oktober 2013) de Lenovo Essential B590 (MBT3FMH) besteld bij Acesdirect.

Het was een cadeautje voor mijn vader die 31 oktober jarig was. Ik heb daarom vooraf geïnformeerd en het zou geen probleem zijn de laptop voor deze datum te leveren.

Helaas is dit tot op heden niet gebeurd, er zouden problemen zijn met de importeur/leverancier.
Ook is nog steeds onduidelijk of dit product geleverd kan worden en wanneer.

Helaas is reageren bij de best buy niet meer mogelijk, vandaar dat ik hier post.
Wat zouden jullie doen, afwachten? Of is er een goed alternatief voor de Lenovo Essential B590 (MBT3FMH)?

Bedankt voor het advies O+

• Merethil
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:42
Dit is toch gewoon een winkelkwestie en niet zozeer een probleem met de laptop? Als je een soortgelijke laptop wilt: Er zijn een aantal Lenovo B590's die allemaal licht van elkaar schelen maar misschien beter leverbaar zijn.
Eventueel kan je één van de alternatieven die genoemd worden pakken of anders pak je er een uit de pricewatch die ongeveer aan je wensen voldoet.

Had je zelf al wat gevonden?

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:40
Liep hier ook al tegenaan, heb het duurdere i3 model besteld.

Laatst een goedkoper model met de Celeron besteld, die had toen nog 2GB geheugen. Uitgebreid met een 2GB geheugenmodule, maar vond de snelheid tegenvallen. Uiteindelijk blijkt dat de Celeron wordt uitgerust met een el-cheapo 1x1 broadcom wifi module, de i3 versie die ik vorige week besteld heb komt met een 2x2 broadcom wifi module.