Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Reactieinputveld is nog vergrootbaar

Pagina: 1
Acties:

• Elfjes
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Wat op de desktop een fijne feature is, werkt op responsive totaal niet fijn. Namelijk, het resizen van het reactieveld. Ok, je moet wat moeite doen om het reactieveld te vergroten, maar als je het dan lukt, dan zit je ook gelijk in de problemen. Je kan het niet meer terugzetten zonder van orientatie te veranderen of te refreshen.

Dit geldt voor zowel forumtopics als nieuwsreacties.

Toegegeven, het is geen heel groot probleem, maar een klein beetje slordig is het wel.

(ik moet steeds meer m'n best doen om iets te kunnen aanmerken aan het responsive design :-( :+ )

Bla bla bla...

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-11 15:20
Hoe doe je dat dan? Dat is toch gewoon een browser-ding? Ik ken geen smartphone browser die een dergelijke feature heeft

• Elfjes
  • Niet online
In chrome zie je rechtsonder in het inputveld twee diagonale lijntjes die een klein driehoekje vormen. Op dezelfde plek als op de desktop in Firefox bijvoorbeeld. Deze kan je hiervoor gebruiken. Als ik straks weer thuis ben zal ik wel een paar screenshots plaatsen.

Bla bla bla...

• Misha
Ah, maar dan heb je het over de desktop :P ik dacht dat je het over de smartphone had

Ik heb zelf overigens op Chrome helemaal geen enkel probleem met dit veld te resizen

• Elfjes
  • Niet online
Ik bedoel ook de smartphone. kijk maar

Afbeeldingslocatie: http://pelle.student.utwente.nl/tweakers/Screenshot-RWD18-thumb.png

na gebruik kan het er bijvoorbeeld zo uitzien
Afbeeldingslocatie: http://pelle.student.utwente.nl/tweakers/Screenshot-RWD19-thumb.png

Bla bla bla...

• Misha
Zeg dan ook Chrome for Android! :+ :P

• Elfjes
  • Niet online
Ohja mijn fout 8)7 want in TRD kan het natuurlijk ook over de desktop-versie gaan :P :+

Bla bla bla...

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:00

crisp

Devver

Pixelated

Lijkt me een kwestie van

Cascading Stylesheet:
1
2
3