Packard Bell EasyNote TE11HR-3145NL8 start niet meer op

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiritual89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 28-05 20:08
Ik heb een Packard Bell EasyNote TE11HR-3145NL8 waar Windows 8 op geïnstalleerd is en ik wilde daar Windows 7 op hebben. Gewoon geprobeerd met een installatie disk en stuitte op het probleem dat het niet geïnstalleerd kon worden een GPT partitie. Ik dus de schijf omzetten naar MBR, dat ging niet heel eenvoudig maar is uiteindelijk wel gelukt.

Ik de schijf terug gezet (heb hem via mijn desktop omgezet naar MBR) en wilde Windows 7 gaan installeren. Nu begon de ellende want hij wilde niet meer opstarten. Helemaal niks deed hij, van alles geprobeerd, batterij er uit en dan alleen met netstroom. Batterij eruit, aan en uit knop 15 sec ingedrukt gehouden en weer geprobeerd. Ik hoor ook geen piepje waar ik dan ook aan kan afleiden waardoor hij niet opstart. Nu zag ik wel dat het ledje van de aan/uit knop flikkert en wel 5x.

Toen ben ik dat gaan onderzoeken en zag dat het bij een HP laptop een moederbord defect is. Ik kan er niks over vinden of dat dan ook voor deze laptop geld. Is er iemand die misschien nog een andere optie heeft die ik zou kunnen proberen? Een nieuw moederbord is al gauw € 199,- en dat is iets wat ik nu echt niet even heb.

Bij voorbaat dank voor eventuele tips.